Jump to content

[V] Snapmatic Onderschrift Contest - Inschrijftopic


PrioX

Recommended Posts

bannerfans_15406654_zpsfauesi3l.png

Inschrijftopic

Welkom in het inschrijftopic voor de Snapmatic Onderschrift Contest.

Deze contest zal in twee groepen verdeeld worden. Je kunt ervoor kiezen om jezelf als individu aan te melden, of als een team (in GTA Online) van maximaal 3 deelnemers.

Voor beide groepen zal er (achter de schermen) een aparte rangenlijst worden bijgehouden met de punten.

Het is overigens niet toegestaan om jezelf aan te melden voor beide groepen. Je moet dus de keuze maken om als team of alleen deel te nemen. Een team mag maximaal uit 3 leden bestaan. Wel is het toegestaan om te switchen van groep voordat de eerste ronde begint. Mocht je team het bijvoorbeeld laten afweten, dan kan je altijd nog door als een individuele deelnemer.

Het is overigens niet verplicht om jezelf in te schrijven. Je kunt tijdens elke ronde wanneer de stemronde nog niet begonnen is inspringen. Echter, als je jezelf inschrijft ontvang je van mij herinneringen via een PB.

Aanmelden kan je doen via een van de onderstaande formulieren.

Inschrijfformulier individuele deelnemers:

[center][b]Gebruikersnaam:[/b]
[b]Met het posten van dit formulier doe ik mee als individuele deelnemer![/b][/center]

Inschrijfformulier team deelnemers:

[center][b]Gebruikersnaam:[/b]
[b]Mijn teamleden zijn:[/b]
[b]Met het posten van dit formulier doe ik samen met mijn team mee aan deze contest![/b][/center]

Bewerkt: door PrioX
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om te zien dat er al heel wat aanmeldingen zijn. Bedankt daarvoor! :)

Een kleine mededeling:

Het is niet verplicht om jezelf in te schrijven. Je kunt tijdens elke ronde wanneer de stemronde nog niet begonnen is inspringen. Echter, als je jezelf inschrijft ontvang je van mij herinneringen via een PB.

Ronde 1 begint volgende week zaterdag (25 april).

Bewerkt: door PrioX
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...