Jump to content

[V] Snapmatic Onderschrift Contest - Reactietopic


PrioX

Recommended Posts

Zo mijn inzending is gedaan!

@ Hondje: Ja, ik had ook wel wat in mijn hoofd, maar economie is niet echt een onderwerp wat je zo zou bedenken bijvoorbeeld. In GTA IV zou het bijvoorbeeld Wall Street kunnen zijn met die nummertjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt vast goed, PrioX. De drempel is laag voor mensen, die meedoen. Iedereen kan meedoen die GTAV heeft. Het is examenperiode, dus wellicht deze ronde iets minder inzendingen. Het contest is leuk! Alleen zou het ook leuk zijn als meer mensen stemmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop alleen wel dat er niet naar de kwaliteit v/d foto word gekeken i.v.m. next gen. Als dat zo is ben ik al snel klaar natuurlijk. Ben benieuwd wat mijn tegenstanders inzenden, succes allemaal! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen tijd om enige inzending te doen :(, ivm het werk, ik ben ook niet zoveel online meer geweest afgelopen we(e)k(en).

@gevaarlijke hond: Kwaliteit maakt de foto idd wat mooier, echter gaat het erom of het onderschrift bij de foto past, en niet alleen wat de mooiste foto is. En met een bepaalde compositie van een foto kan je ook een mooiere foto maken als iemand op bijv PS4/PC met een bagger recht-toe-recht-aan-foto.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...