Jump to content

Wat is jouw eerste reactie van GTA V op de PC?


Michael

Recommended Posts

v_mft_800x600.jpg

Eindelijk is het zover, Grand Theft Auto V is uitgebracht op de PC! Veel mensen hebben lang moeten wachten, maar dat was het zeker waard als je naar de vele officiële filmpjes kijkt en de screenshots. Ook met de nieuwe functies in Grand Theft Auto V is er weer heel veel te ontdekken. Wat is jouw eerste reactie van Grand Theft Auto V op de PC toen jij het de eerste keer speelde?

Link to comment
Delen op andere websites

To be honest, ik zie niet echt veel verschil tussen de Ps4 versie en de PC versie.

Ha! En ik vind de 360 versie en de PS4 versie niet eens zoveel verschil hebben. :puh: Ben echt blij met mijn 360 hoor :D :D :D Heb geen 1.5 jaar hoeven wachten voor een beetje verbetering. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder auto aim is het wel lastig om 's nachts een missie te doen. Daarentegen zou ik nooit mijn free aim opgeven. Accuracy > 90% in de shooting range. smile3.gif

Met muis richten is ook 100x makkelijker,sneller en accurater als op de console :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Dar free aimen is me lastig als je dat nooit gedaan hebt. Moet nog enorm veel oefenen. Ik ben toch ook terug naar de asistsed voor de noodnodige cash. Anders ben ik veel meer kwijt aan ammunitie dan dat ik binnenkrijg omdat ik zoveel 'fail'.

Als ik alleen speel assisted, als ik met anderen wil spelen free.

Maar wow wat is het mooi geworden zeg. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder auto aim is het wel lastig om 's nachts een missie te doen. Daarentegen zou ik nooit mijn free aim opgeven. Accuracy > 90% in de shooting range. smile3.gif

Met muis richten is ook 100x makkelijker,sneller en accurater als op de console :7.

autoaim is makkelijker sneller en accurater , op de consoles is het net een aimbot

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder auto aim is het wel lastig om 's nachts een missie te doen. Daarentegen zou ik nooit mijn free aim opgeven. Accuracy > 90% in de shooting range. smile3.gif

Alle shooting range e.d. zijmissies zijn altijd veel makkelijker op PC inderdaad. Hebben jullie de Video Editor al gebruikt? Functioneert hij zoals in IV?

Link to comment
Delen op andere websites

Pc is geweldig. Ik vind dat rockstar goed werk heeft gedaan. Al zie ik hier en daar nog wat bugs, maar noem maar eens een spel dat 100% goed was op de release.

Toch merk ik dat veel mensen het niet goed kunnen draaien met hun 970/980. Mijn r9 270x draait het op high/very high 59fps!!

Ik heb toch een xbox 360 controller gekocht voor het rijden/vliegen enz. Ik switch van toetsenbord, muis en controller indien nodig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Great! Was mijn eerste reactie. Het ziet er super tof uit, het speelt ook erg lekker. De verhaallijn.. tot nu toe.. opzich wel redelijk. Heel anders dan GTA IV.

Top spel :tu: en nog vele uren eraan te besteden. ^_^:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie de Video Editor al gebruikt? Functioneert hij zoals in IV?

Ik vind de Rockstar Editor persoonlijk maar slap. Ik had minstens verwacht dat je in director mode willekeurige peds, voertuigen of objecten kon spawnen. Zo'n beetje genre DYOM. De vrije camera is natuurlijk wel leuk om epische screenshots mee te nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...