Jump to content

RMJ #4


RMJ

Recommended Posts

Jaja weer een nummertje, geen titel omdat het verschillende werken zijn.

Laatste tijd wat minder actief geweest, hierbij een kleine update (niet veel gedaan laatste tijd)

10981820_572045476270607_764443729226138002_n_zpsqpu31hxs.jpg

10983132_569971043144717_8731567017243694424_n_zps3p023iiy.jpg

glowfb_zpskhwymzae.jpg

order_zpskbpxeqmj.jpg

native_zpss51n7jky.jpg

Zal binnekort meer plaatsen!

gr RMJ

Link to comment
Delen op andere websites

Toch best lekker bezig geweest hoor! Vooral de 'Bij Ons' merch vind ik erg geslaagd, ziet er professioneel en clean, maar toch uitnodigend uit. Wel vind ik het logotype dingetje in de 'middenbalk' wat uit de toon vallen, maar ik ga er een beetje vanuit dat dat hun logo is en je daar dus niet teveel aan mag rommelen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker weer! Mijn favoriet is dan Create Freedom. Eigenlijk veel te groot voor een signature, laten we eerlijk zijn, maar het is net wel leuk om eens zo'n gedetailleerde signature te hebben. Ik vind de smudge goed geslaagd. Je ziet brushes nog een beetje, maar dat heeft wel iets in mijn ogen. Zwart wit vind ik ook een goede keuze. Vrijheid in de moderne zin, maar dan toch oud zwart en wit, mooi contrast vind ik. Ga zo door! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, vooral die eerste springt er voor mij echt uit! De sfeer past erg goed bij wat het festival wil uitstralen! :tu: (denk ik, ik ben er niet bij geweest :puh:)

Wat ik wel jammer van de eerste vind is dat de logo's bovenaan te groot zijn, ik zou ze veel kleiner gemaakt hebben met evt. een wit (transparant) vlak eronder...

Voor de rest vind ik de signatures erg mooi, maar daar heb weinig aan toe te voegen aangezien Eliott dat al aardig gedaan heeft.

Blijf vooral uploaden! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, het ziet er weer fantastisch uit man! Ik vind met name de eerste poster, Summer Break, gewoonweg geweldig. Zou ik hiervan eventueel de PSD van mogen inzien? Ik ben me namelijk steeds meer in het verdiepen in het ontwerpen van drukwerk, en ik ben dan ook wel benieuwd hoe jij zo'n poster maakt. Het ziet er namelijk echt mooi uit. Perfecte kleuren gebruikt etc. Als ik er aan toe kom, zal ik de rest ook eventjes voorzien van een rating.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...