Jump to content

(PC) Sleutel gekocht, maar ongeldig? Dreamgame.nl


Kurpje

Recommended Posts

Beste mensen,

Na al die tijden gewacht te hebben kunnen we eindelijk GTA 5 op onze PC spelen. Althans dat dacht ik! Vandaag heb ik omstreeks 15:30 uur dit spel gekocht bij Dreamgame.nl. Het betreft hier om een downloadvariant. Ik heb dan ook netjes de sleutel via mail ontvangen. In deze mail staat dat ik het via http://socialclub.rockstargames.com/activate in moet vullen. Oké inloggen en dan op op "Use Rockstar code" klikken. Kwestie van code invullen en dan verder! Maar dan zegt die "The code entered is invalid or has already been used". Ofwel ik kan dus niet verder.

Moet ik nu gewoon afwachten wanneer de code daar verwerkt is en dus morgen eens proberen of is er echt iets aan de hand? Ik heb meerdere malen en tijdstippen dit geprobeerd zowel knip en plakwerk als overtypen. Ook wil ik graag weten of dit vaker gebeurd en hoe lang het misschien opgelost is. Anders moet ik morgen Dreamgame maar eens opbellen.

Misschien ben ik ongeduldig, maar je moet toch verwachten dat als je dit online aankoopt ook meteen kunt gebruiken?

Graag hoor ik van jullie.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo Kurpje,

Welkom op het forum

Je hebt er netjes voor betaald dus dan zou je verwachten dat je dit spel ook zou kunnen spelen. Ik zou direct actie ondernemen en Dreamgame opbellen.

Persoonlijk nog nooit van Dreamgame gehoord. Vaak moet je oppassen met sites die niet zo bekend zijn. Dit kan ook fraude zijn. Is dit het geval zou ik de zaak bij de politie neerleggen. Maar probeer eerst maar eens contact te zoeken met Dreamgame.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de reviews op Tweakers lees krijg ik niet de indruk dat het een scam website is. Er zijn meerdere mensen die GTA V hebben besteld en netjes hun code hebben gekregen (die ook werkt). Het lijkt mij dat je een gebruikte code of fout ingevoerde code hebt gekregen, je kunt het best even contact opnemen via mail/telefoon met het probleem. Bij veel van dit soort sites zullen ze je gelijk een nieuwe code toesturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze al een mailtje gestuurd en tot mijn verbazing meteen een mail terug gekregen met een nieuwe sleutel. Ook deze werkt weer niet. Natuurlijk heb ik ze meteen weer een mail teruggestuurd + een screenshot met de foutmelding. Even afwachten dus.

Inderdaad via Tweakers.net ziet dit er wel vertrouwd uit. Dus ik heb wel vertrouwen in dat dit goed moet gaan "uiteindelijk".

Edit: @ Ezra24rct3: Deze tip kreeg ik ook al van mijn kameraard, maar ook dit werkt niet. Ook de nieuwe code niet.

Bewerkt: door Kurpje
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi dat ze in ieder geval snel reageren en een nieuwe code sturen, vervelend dat deze ook niet werkt. Ik heb even op de site gekeken en daar staat inderdaad duidelijk dat de code is voor het Rockstar-platform en niet voor Steam. Ik hoop dat je snel een mail krijgt met een werkende code!

Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze wil ik jullie mededelen dat het probleem verholpen is. Ik kan allen aanraden om bij Dreamgame.nl aankopen te doen. Deze jongen heeft mij uitstekend geholpen. Snelle reactie terug en zelfs bellen buiten de werktijden. Het kon gisteravond al opgelost worden, maar toen was ik niet meer thuis. Vanmorgen heeft hij het voor elkaar gemaakt.

Het probleem lag niet aan hem, maar aan de site van GTA zelf. Ik moet zeggen dat ik het nog een vage fout vind, maar het is opgelost en dat is het belangrijkste. Vanmiddag heel even gespeeld, maar ik vind het nu even zonde om binnen te zitten. Nog even van het lekkere weer genieten :bier:

Bedankt voor het medenken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...