Jump to content

Gta v (pc) Spel bugt


Mrkwark

Recommended Posts

het spel ziet er nu niet uit.

Gebouwen die onzichtbaar zijn wegen die onzichtbaar zijn soms is de weg er wel maar dan zijn de Textures Nog erger dan een spel voor de N64... emo.gif

En toch en toch heb ik goede fps van 60 emo.gif

Kan iemand mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je een of meerdere screenshots kunnen plaatsen? Ik denk dat dat wat verder op weg helpt dan slechts dat "alles wegvalt". De beschrijving die je me geeft lijkt op een memory leak. Heb je al je drivers volledig geüpdatet?

Link to comment
Delen op andere websites

Een hele vreemde bug is dit, ik heb dezelfde problemen met de PS4 gezien. Je moest de game daarvoor herinstalleren, ik heb geen idee of dat op de PC zou helpen of dat het een ander probleem is.

Mag ik vragen welke videokaart je gebruikt? Ik heb gelezen dat er wat andere gebruikers hetzelfde probleem hebben, die hebben allemaal een kaart van AMD.

Link to comment
Delen op andere websites

Een hele vreemde bug is dit, ik heb dezelfde problemen met de PS4 gezien. Je moest de game daarvoor herinstalleren, ik heb geen idee of dat op de PC zou helpen of dat het een ander probleem is.

Mag ik vragen welke videokaart je gebruikt? Ik heb gelezen dat er wat andere gebruikers hetzelfde probleem hebben, die hebben allemaal een kaart van AMD.

Ik heb nu een Gtx 770 een Nvidia dus :D

Edit:

Probleem opgelost.

was een Killer network probleempje

Bewerkt: door Mrkwark
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...