Jump to content

[PC] GTA Online Meeting 21-04-2015 (20:00)


Joriz

Recommended Posts

med_gallery_1_164_77038.jpg

Het is tijd voor de eerste GTA Online meeting op de PC. Deze zal op dinsdag 21 april 2015 om 20:00 worden gehouden. Er is geen speciaal thema, maar we gaan wel diverse coole jobs spelen waaronder racen en deathmatch.

In tegenstelling tot vorige meetings is er waarschijnlijk geen livestream aangezien mijn PC niet zowel GTAV als streamen tegelijktijdig aankan. Maar er zullen natuurlijk wel screenshots worden gemaakt.

Regels:

  • Vernielingen van andermans materiaal is niet de bedoeling.
  • Indien je een headset hebt is deze gebruiken aangeraden. Schelden tegen elkaar is natuurlijk niet de bedoeling.
  • Gezelligheid en respect is waar onze forummeetings om draaien

Extra informatie:

We zullen deze avond weer starten in freeroam en verzamelen met een auto dus weer bij de Los Santos Customs die iets ten noorden van het centrum is. Geef je hier onder op door je forumnaam, Social Club en of je een headset hebt achter te laten.

Alle deelnemers dienen er voor te zorgen dat ze op 21 april voor 20:00 GTAV op hun PC aan hebt staan zodat ik je een uitnodiging kan versturen voor onze besloten sessie. Nadat we in freeroam zitten zullen we natuurlijk weer rondcrossen in de wereld van GTA Online. Daarna zullen we verder gaan met het spelen van diverse vette nieuwe deathmatches, races en andere jobs.

Naast het gebruik van je headset en de chat in het spel kan communicatie via de GTAGames.nl chat. Zodat je ook kan communiceren zonder headset of als je bijvoorbeeld de sessie niet in kunt komen.

Deelnemers:

[table=header]Deelnemers|Social Club|Aanwezigheidsstatus|Headset

@Joriz|Joriz86|Aanwezig|Ja

@Big Boss|Vince0789|Onder voorbehoud|Ja

@Six_Seven|SixTheGamer|Aanwezig|Ja

@3L1077|3L1077|Aanwezig vanaf 20:30|nee

|Wybo76|Aanwezig|Ja

@Dippie|Dippie94|Aanwezig|Ja

@Fresso|JustName1|Aanwezig|Nee

@JustDoIt|JaggyGTA|Nog niet zeker|Nee

|HollandNL|Waarschijnlijk wel|Nee

@ROGCrunk|ROGCrunk|Waarschijnlijk|Ja

[/table]

Aantal plekken vrij: 6

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Joriz

    9

  • TrevorP

    6

  • Nyltje

    4

  • 3L1077

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

14 april is al voorbij lieve schat emo.gif

De juiste datum is zoals in het onderwerp vermeld staat aanstaande dinsdag 21 april. Mocht je ook mee willen doen dan hoor ik het graag. Andere reacties verzoek ik achterwegen te laten.

De mensen die zich hebben aangemeld heb ik net toegevoegd. Heb net even streamen getest, maar dat werkte nog niet helemaal lekker. Zo goed als zeker dus de eerste meeting waar geen livestream van is.

Al maakt dat gelukkig verder niet uit voor het spel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me leuk, mijn nickname daar is Wybo76. Ik heb een headset.... maar ben zeer slechthorend, dus weet niet of alles goed overkomt wat er gezegd wordt. Maar ik volg gewoon de leider en heb geen voorkeuren voor bepaalde onderdelen.

Heb wel rank 50, maar denk dat ik de kwaliteiten van een andere rank 10 heb of zo :D:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me headset ook nog niet getest, maar als het goed is moet mijn PC hem detecteren en het gewoon werken.

Het is trouwens ook mogelijk om tijdens het spelen op [T] te drukken en dan gewoon een berichtje in te toetsen. Deze berichtjes kunnen alle spelers in beeld zien. Dus dat is ook wel een prima manier van communiceren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...