Jump to content

[PC] GTA Online Meeting 21-04-2015 (20:00)


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Joriz

    9

  • TrevorP

    6

  • Nyltje

    4

  • 3L1077

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb me headset ook nog niet getest, maar als het goed is moet mijn PC hem detecteren en het gewoon werken.

Het is trouwens ook mogelijk om tijdens het spelen op [T] te drukken en dan gewoon een berichtje in te toetsen. Deze berichtjes kunnen alle spelers in beeld zien. Dus dat is ook wel een prima manier van communiceren.

Ik Skype altijd of gebruik Teamspeak tijdens het gamen op PC. Vind ik persoonlijk makkelijker, en kun je het geluid van Skype/TeamSpeak en de game beter onafhankelijk van elkaar regelen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen probleem als je wat later bent. Meestal duren de meetings ongeveer 2 uur.

Dus als je wat later bent zet ik je ook graag in de lijst.

In dat geval is m'n Social Club account gewoon Nyltje. :puh: Heb een microfoon. (ben dan dus wel wat later)

Ik heb me headset ook nog niet getest, maar als het goed is moet mijn PC hem detecteren en het gewoon werken.

Het is trouwens ook mogelijk om tijdens het spelen op [T] te drukken en dan gewoon een berichtje in te toetsen. Deze berichtjes kunnen alle spelers in beeld zien. Dus dat is ook wel een prima manier van communiceren.

Ik Skype altijd of gebruik Teamspeak tijdens het gamen op PC. Vind ik persoonlijk makkelijker, en kun je het geluid van Skype/TeamSpeak en de game beter onafhankelijk van elkaar regelen :)

Of ingame bij Gta. :tu: Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is mijn eerste online meeting, dus heb niet echt een idee wat ik ervan kan verwachten :)

Ik begrijp dat ik tegen 8 uur online moet zijn en dan een uitnodiging krijg? Dat is gewoon direct ingame toch?

En dan naar LS Customs, maakt het dan nog uit welke motor/auto ik pak?

Verder nog dingen die ik moet doen?

En ik neem aan/ hoop dat het dus in freeroam geen elkaars auto's vernielen en killen is, of hoort dat er bij?

Sorry, maar heb geen idee van de do's en don'ts bij zo een meeting.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de paktisch verzamelen altijd aan de noordkant van downtown bij Los Santos Customs. Maakt niet uit met wat voor voertuig je komt.

Op elkaar schieten of andermans auto opzettelijk vernietigen is inderdaad niet de bedoeling. Meetings zijn vooral voor gezelligheid en we trekken op samen als groep.

Natuurlijk zullen we ook jobs gaan doen waarbij we wel in willekeurige teams opsplitsen bij bijvoorbeeld een deathmatch voor het competitieve element.

Ik zal iedereen die meedoet zo een vriendverzoek sturen via R* social club. Deze dien je dus te accepteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer om te horen. Mocht je later op de avond toch nog mee komen doen dan hoor ik het graag.

Ik ben de rest van de avond in de chat te vinden. Mocht je vragen hebben of problemen hebben met de sessie inkomen kan je me aanspreken via de chat!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...