Jump to content

Star Wars Battlefront


NickOwnage

Recommended Posts

Star Wars Battlefront



Ontwikkelaar: EA Digital Illusions CE

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Shooter/Action Adventure

Platforms: Playstation 4, Windows, Xbox One

Aantal spelers: 1 t/m 20

Release: 17 November 2015

2ahieci.jpg



Star Wars Battlefront keert terug! Vorig jaar tijdens de E3 van 2014 is Star Wars Battlefront (2015) aangekondigd. Gisteren is er een nieuwe reveal trailer uitgekomen van de game. De officiële makers van deze game Lucas Arts zijn afgelopen jaar failliet gegaan. Daarmee dacht de complete game wereld dat de Battlefront serie nooit uitgebracht zou worden. Niets is minder waar want EA heeft dit bedrijf overgekocht samen met zijn lopende projecten.

17 November 2015 zal deze game waarschijnlijk verschijnen. Star Wars Battlefront is een game gebaseerd op de slagvelden uit de films van de serie Star Wars. Echter zit er ook een Star Wars VI aan te komen. Misschien kunnen we zelfs al slagvelden spelen uit die game. In deel 1 van Battlefront had je de mogelijkheid om soldaten uit verschillende legers te besturen. In deel 2 kreeg je naast deze optie ook de optie om als Jedi te spelen, wat voor veel mensen natuurlijk een geweldige ervaring was. Na deze battlefront serie zijn er nog een aantal Star Wars games uitgekomen die ik zelf niet gespeeld heb.

Ik ben best benieuwd naar deze game. Ik ben al jaren fan van de Battlefront serie en heb deze op de PS2 helemaal grijs gespeeld.

Ik ben persoonlijk niet zo blij dat EA het spel in handen heeft gekregen aangezien er altijd veel gezeur is met servers van EA zoals bij FIFA vraag ik me af of Battlefront wel een succes wordt. Star Wars fans zullen deze game sowieso kopen. Fans van shooters zoals Battlefield (Die het dichtst bij de gameplay zal komen van Battlefront) zullen ook zeker van deze game kunnen genieten. Ik verwacht dat je namelijk immens grote veldslagen krijgt net als in Battlefield 32-32.

Meningen?

Hieronder de reveal trailer van gister.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

De trailer ziet er erg gelikt uit en ik houd als Star Wars-fan deze game ook zeker in de gaten. Ik ben echter niet bekend met de eerdere Battlefront(s?), dus ik wacht nog even af of het een groot multiplayerspektakel wordt of dat er ook een goede singleplayer in zit. Daar waren ze namelijk nog niet echt duidelijk over, en ik ben toch meer van de singleplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat ze voor deze eerste trailer geen compleet cinematic filmpje hebben gemaakt, maar de game-engine hebben gebruikt. Dat ligt in ieder geval al een stuk dichter bij de echte gameplay die je kunt verwachten. De soldaten die je door het filmpje heen zit vallen mij qua detail een beetje tegen, de storm troopers zagen er bijvoorbeeld al beter uit.

De eerste developer diary is er trouwens ook al:

https://www.youtube.com/watch?v=HPDW51O4n0k

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, de personages vielen mij ook lichtelijk tegen.

@Thundercover: Ik twijfel of ze hieraan een grote singleplayer zullen verbinden. Het spel is hetzelfde alleen dan speel je tegen AI spelers verwacht ik.

Heerlijk om straks die grote veldslagen weer te spelen. Ik vond persoonlijk het eerste deel zonder de Jedis veel fijner spelen. We zullen zien!

Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk om straks die grote veldslagen weer te spelen.

Niet dus :clown: DICE heeft bevestigd dat er maximaal 20 spelers op een team kunnen. Daarnaast zijn ruimtegevechten niet aanwezig, grondgevechten met luchtvaartuigen zijn niet aanwezig, AT-ATs zijn niet bestuurbaar, er is geen Clone Wars era, er zijn geen unieke klassen, geen campaign en het aantal maps is drastisch verminderd.

Oh en Galactic Conquest is weg. :(

Bewerkt: door ThunderDuck
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Aantal spelers: 1 t/m ?

Tot en met 20, is inmiddels bekend.

Tot mijn teleurstelling, het ziet er naar uit dat Battlefront 2 de superieure Battlefront blijft. Ik heb het topic niet doorgespit, maar wellicht dat onderstaande tabel/infographic al eens voorbij gekomen is. Ik ben inmiddels niet meer zo gehyped als voorheen. EA maakt haar reputatie wederom waar, daar ben ik niet blij mij :( .

Star_Wars_Battlefront_EA_troll.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel voor de toevoeging. Ik zal het bewerken. :tu:

Je hebt inderdaad gelijk dat SWB2 de superieure game blijft. Ik ga deze game sowieso kopen, maar ben ook minder gehyped als voorheen. Mooi tabelletje, geeft mooi aan hoe EA een prachtige franchise weer om zeep wil helpen. Een remake had mij misschien wel meer gepleased. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Eeuwig zonde dit hè? Had veel verwachtingen van deze game, maar zoals het er nu uitziet maken ze het verre van waar en de kans dat ik de game nog ga kopen is minimaal geworden. De gevechten vind ik er eigenlijk best mooi uitzien, maar het zijn de gelimiteerde opties die mij erg afschrikken. De tabel die Dotz postte zegt eigenlijk al genoeg over deze flutgame in wording, als ik al daarvan mag spreken. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...