Jump to content

Star Wars Battlefront


NickOwnage

Recommended Posts

Battlefront krijgt een open beta, die gaat lopen van 8 Oktober tot 14 Oktober.

Er zullen 3 modi speelbaar zijn op 3 verschillende planeten.

Walker Assault on Hoth: Het is koud. Het is glad. En naar het schijnt is het de broedplaats van AT-AT’s. Hoth baby, ijskoud de lekkerste! In deze 40-speler match kies je de kant van de rebellen en probeer die AT-AT’s neer te halen of je vecht voor The Empire om de basis van de rebellen plat te gooien.

Drop Zone on Sullust: Sullust is het tegenovergestelde van Hoth. Gloeiend heet en gletsjers maken plaats voor lavastromen. Op deze planeet worden 8v8 matches gespeeld en draait het om het controleren van drop zones waar escape pods landen.

Survival Mission on Tatooine: deze modes kan je alleen spelen of met een vriend via co-op of splitscreen. Het is de bedoeling om golven van Empire gespuis te doorstaan. Denk hierbij aan AT-ST’s, TIE Fighters en elite stormtroopers.

Ook is het mogelijk om de Star Wars Battlefront Companion te ervaren. Dit is een strategisch kaartspel waarin je in-game credits kan winnen en daarmee fiks je bijvoorbeeld Star Cards en nieuwe wapens in de game.

Bron: http://www.pu.nl/artikelen/nachtwacht/open-beta-star-wars-battlefront-begint-8-oktober/

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De Beta is speelbaar en valt me super tegen. Geen Star Wars Battlefront van mij. EA heeft weer een nostalgische game verkracht.. Jammer.

Nee, EA heeft de verkeerde titel gebruikt, het zou Star Wars Battlefield moeten zijn.

De game zelf zit wel goed in elkaar, echter is het geen echte battlefront.

Eerder een nieuwe battlefield in een star wars jasje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat zou beter zijn, maar dan nog zullen ze mij als Star Wars fan nog niet genoeg pleasen. Ze hadden gewoon een MP HD-remake moeten maken van Battlefront 1 en 2. EA luistert jammergenoeg nooit naar zijn publiek. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat zou beter zijn, maar dan nog zullen ze mij als Star Wars fan nog niet genoeg pleasen. Ze hadden gewoon een MP HD-remake moeten maken van Battlefront 1 en 2. EA luistert jammergenoeg nooit naar zijn publiek. :)

Denk niet dat ze dat van den beginnen van plan waren.

Ze gebruiken de hyped naam van battlefront om zo meer verwachtingen te scheppen bij het grote publiek (meer pre-orders in de wacht slepen) terwijl het gewoon een andere battlefield is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Mensen hier die de game al gespeeld hebben? Ik zou graag willen weten of hij het waard is om te kopen. Ik vind het een beetje zonde om 60 euro aan een game uit te geven, waar ik misschien niets om geef. SWBF I en II vond ik vroeger erg leuk om te spelen, maar er is in de loop der tijd natuurlijk veel veranderd.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik Star Wars Battlefront grafisch héél erg goed eruitzien t.o.v. met andere (nieuwere) spellen, zoals; Fallout 4.. :$ Anderzijds

is dat best begrijpelijk aangezien dat Fallout één omvangrijke map is.. Wellicht ga ik 'm in de nabije toekomst halen, mits 'ie niet duurder is dan

15 à 20 euro natuurlijk. :) Want, uh, qua map's en game-modes vind ik hem (nog) vrij sober, eerlijk gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...