Jump to content

Wat mis jij nog in GTA-V?


Delvarik

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    5

  • Phoenyxar

    4

  • Votair

    3

  • Delvarik

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is maar waar je kijkt. Los Santos is best een levendige stad afhankelijk van waar je komt. Vinewood Boulevard, Pillbox East en Vespucci Beach krioelen van de mensen. Uiteraard is Downtown LS wat minder levendig aanwezig, maar dat is naar het voorbeeld van LA zelf.

Wat er mist? Alles wat next-gen gta V wel heeft :duh:

Enkele extra liedjes (die wellicht toch naar de huidige gen komen) en een mime-speler?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat er mist? Alles wat next-gen gta V wel heeft :duh:

Dan moet je een current-gen (PS4 en Xbox One zijn current-gen) console kopen i.p.v. de hele tijd te lopen mekkeren hoe 'slecht' de PS3 en Xbox 360 gamers het wel niet hebben. De technologie van de current-gen consoles is nu eenmaal een stuk geavanceerder, waardoor er uiteraard veel meer mogelijkheden zijn binnen de game en alles er veel mooier uitziet.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Wat er mist? Alles wat next-gen gta V wel heeft :duh:

Dan moet je een current-gen (PS4 en Xbox One zijn current-gen) console kopen i.p.v. de hele tijd te lopen mekkeren hoe 'slecht' de PS3 en Xbox 360 gamers het wel niet hebben. De technologie van de current-gen consoles is nu eenmaal een stuk geavanceerder, waardoor er uiteraard veel meer mogelijkheden zijn binnen de game en alles er veel mooier uitziet.

zal zeker €300,- uitgeven voor wat betere graphics :N
Link to comment
Delen op andere websites

Na weer een keer Gta v doen, mijn xbox was kapot dus geen tijd meer gehad..

Mis ik vooral deze 2 kleine dingen..

Files en Knipper lichten.

Het zou mij best vet lijken dat er op snelwegen naar Los Santos gewoon een rij vol autos staat omdat er een Vracht auto ofzo is omgevallen ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een levendige stad, een verhaal met diepgang, interessante characters, Gangwars uit San Andreas, Meer customize opties voor je Online character en ga zo maar door ;)

De stad mag wel wat meer leven vind ik. Nu heb ik dat gevoel totaal niet. In GTA IV was het een ander verhaal...

Helemaal mee eens! +1

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er dan mis met de Police Bike's van V? :o

Ik mis de cluckin' bell & de burger shot.

Naja, ze zijn er wel hoor, alleen niet toegankelijk (of toch interactief).

Zelf mis ik wel wat locaties om te eten, het moge misschien niet zo nuttig zijn, maar vond het altijd wel leuk en het brengt de omgeving ook wat meer tot leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoeld Heists in Online joh wijsneus.

:7

GTA V is nauurlijk een topgame, maar ook ik mis een paar dingen:

- Een tweede grote stad. Er is genoeg ruimte voor een tweede grotere stad zoals bijvoorbeeld Las Venturas. Dit zou een heel hoop extra uren speelplezier met zich meebrengen en veel nieuwe mogelijkheden.

- Online Heists. Zoals al eerder vermeld is in dit topic stond ik er raar van te kijken dat er geen Heists te doen zijn online. Ik kan mij nog goed herinneren dat er veel werd gehyped over de (al dan niet online) heists. Misschien in een aankomende update?

- Helikopter controls uit GTA IV. Man wat is de besturing van helikopters GTA V beroerd. Je kan, zelfs met een vol flight skill balkje, slecht vliegen. Het voelt niet lekker aan.

- Vliegtuigcontrols. In GTA SA was ik altijd in de lucht, maar met de besturing van ook vliegtuigen in GTA V ben ik bijna niet in de lucht te vinden. Het voelt wederom niet lekker aan.

- Variatie en deelname van hulpdiensten. Ik had gehoopt dat GTA V de hulpdiensten een grotere rol zou spelen dan de vorige GTA's. Misschien actieve patrouilles, echte branden die de brandweer blust en zo hier en daar een medisch noodgeval. Helemaal mooi als je zelf ook in de huid van een van de hulpdiensten kan kruipen en zelf bijvoorbeeld de vigilante missies gaan spelen.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Wat mis jij nog in GTA-V pc ?

De roltrappen en de liften werken niet

Alle grote fastfoodketens dicht zijn en de meeste 24/7 shops ook.

De kraampjes op straat zijn ook onbemand.

Meer kleding winkeltjes mogen van mij ook wel bij komen

en dat je stenen van de grond kan rapen zoals in GTA-4 en tegen iemand zijn bakkes kan aan smijten icon_mrgreen.gif

Meer schade aan voertuigen zoals in GTA-4 dat zelfs je dak indeukt.

Werkende mensen zoals in GTA-4 denk aan straat vegers of iemand die met een schep in de weer is meer leven op straat dus.

Mogen wat meer verschillende soorten auto's die rond rijden erbij komen.

Politie auto's / politie mensen op straat je ziet ze nooit rond rijden en lopen tenzij je een wanted level krijgt confused2.gif of als ze achter iemand anders aanzitten confused2.gif

Dat je met je telefoon ambulance politie of brandweer kan bellen zoals in GTA-4

Heb jij nog aanvullingen hierop?

TOT GTA biertje.gif

>>> Door Narukami: Samengevoegd met het bestaande topic<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...