Jump to content
Joriz

iFruit app bevat nu ondersteuning voor PC-versie GTAV!


med_gallery_1_5_25797.jpg

Met Chop spelen in de iFruit app

Rockstar Games heeft zojuist een update uitgebracht voor de de iFruit-app, waardoor deze ook kan worden gekoppeld aan de PC-versie van GTAV. Deze app kan je op je tablet en telefoon gebruiken en geeft een aanvulling op GTA5. Zo kan je met deze app onder andere je eigen nummerplaten ontwerpen, je auto's tunen en Chop uitlaten. Vooral dat laatste is handig aangezien door voor Chop te zorgen in de iFruit app hij ook beter naar je gaat luisteren in GTAV. De trucjes die je hem aanleert in de app zal je dus ook terugzien in het spel.

De app is zowel te gebruiken met diverse Android apparaten, iPhone / iPad en Windows Phone. Al is het een zeer mooie app, is het inlogprobleem (die sommige hebben) helaas nog steeds niet met deze update opgelost.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik had 'm al gedownload, maar zag dat pc er niet bij stond... Plaats van dat ze ff die app maken als ie uit komt. Mrja, goed dat ie er nu wel is. :tu:

EDIT: En wie blijft er weer achter... Windows Phone. 8]

kwaqzre.jpg

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tof om dit te horen. Ik gebruik enigszins de app maar zelden vanwege de vele problemen die d'r inzitten. Het is wel alleszins

jammer dat R* de iFruit-app niet ondersteunt voor Windows Phone.

Ik had 'm al gedownload, maar zag dat pc er niet bij stond... Plaats van dat ze ff die app maken als ie uit komt. Mrja, goed dat ie er nu wel is. :tu:

EDIT: En wie blijft er weer achter... Windows Phone. 8]

kwaqzre.jpg

De iFruit-app is wel degelijk in de Store van Windows Phone te vinden; https://www.windowsphone.com/nl-nl/store/app/ifruit/84692ff1-cc9b-4554-8441-cbd0cea4dc57

De recensies zijn alleen niet overweldigend, mede door de inlogproblemen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is de app verplicht? Hadden ze soms kinderen aangenomen bij R*?

Het lijkt me zo kinderachtig en zeker niet de moeite waard.

De app is niet verplicht. Je kan GTA V ook spelen zonder de app. De app is wel handig voor custom nummerborden. Het spel blijft er hetzelfde om.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Enige wat je 'mist' (Naast de al genoemde custom plates) is Chop die helpt dingen opsporen. Maar op de 360 heb ik dat gedaan en na 2 keer had ik dat wel gezien en heb ik dat verder gewoon zelf gedaan.

Bewerkt: door Wybo76

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tof om dit te horen. Ik gebruik enigszins de app maar zelden vanwege de vele problemen die d'r inzitten. Het is wel alleszins

jammer dat R* de iFruit-app niet ondersteunt voor Windows Phone.

Is er wel, hoor. Al kan ik vooralsnog geen optie vinden om de PC versie te koppelen. Ik ben de app eens even opnieuw aan het downloaden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...