Jump to content
Joriz

Album 'The Alchemist and Oh No Present: Welcome to Los Santos' nu uit!


gallery_1_5_24184.jpg

Goed nieuws voor de GTA muziekfans onder ons. Het album The Alchemist and Oh No Present: Welcome to Los Santos is vanaf nu uit. Dit album is opgebouwd uit gesamplede missiemuziek van GTA5. Dit is door The Alchemist en Oh No samen met vele andere artiesten in een compleet nieuw swingend jasje gegoten. Wat zorgt voor een heleboel mooie muziek zoals te horen op dit album. smile3.gif

De PC-gamers zullen deze muziek misschien al kennen aangezien deze muziek ook exclusief in de PC-versie van GTA5 is te horen op het nieuwe radiostation The Lab. Zelf heb ik het radiostation al veel opgehad aangezien het deze zender een nieuw uniek geluid brengt naar Grand Theft Auto V. Ook de bellers die tussendoor naar het The Lab bellen zijn zeer grappig. Hier tussen zitten ook vele artiesten die aan deze nieuwe muziek hebben meegewerkt.

Hoe The Alchemist en Oh No op het idee kwamen om meer unieke muziek naar Grand Theft Auto V te brengen leggen ze uit in de onderstaande promovideo:

The Alchemist and Oh No Present: Welcome to Los Santos is vanaf nu te koop op CD, iTunes, Vinyl en tevens te luisteren op Spotify via het onderstaande album:



Wat vind jij van deze nieuwe muziek in de PC-versie van Grand Theft Auto V? Zelf ben ik er enorm van onder de indruk en hoop ik dat Rockstar Games zo door blijft gaan met het toevoegen van unieke muziek! smile3.gif

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Zelf luister ik ook heel veel naar The Lab (tot nu toe op de PC-versie alleen maar beluisterd).

Zo hoor je hierin ook heel veel achtergrondmuziek zoals de missiemuziek maar dan met een rap erdoor heen :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

mmh, ik ben van mening dat ze beter bekende muziek kunnen toevoegen aan GTA5. Muziek dat in de top 40 staat, staat daar niet voor niks. Of in iedergeval van meer bekende mensen, zoals Rihanna, Coldplay en Sam Smith. Toen met de next-gen versie was het al wat beter, aangezien Move like jagger van Maroon 5 erin zit. Ik heb liever dat er echte 'hits' in het spel zitten dan dit...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer dat zo'n radiostation niet voor alle consoles is, vooral op de Old-Gen aangezien je telkens naar dezelfde liedjes luistert.

Eerlijk, ik heb The Lab tot nu toe nog niet beluisterd, dus daar kan ik geen concrete conclusie over maken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

mmh, ik ben van mening dat ze beter bekende muziek kunnen toevoegen aan GTA5. Muziek dat in de top 40 staat, staat daar niet voor niks. Of in iedergeval van meer bekende mensen, zoals Rihanna, Coldplay en Sam Smith. Toen met de next-gen versie was het al wat beter, aangezien Move like jagger van Maroon 5 erin zit. Ik heb liever dat er echte 'hits' in het spel zitten dan dit...

Ik denk dat R* dat niet doet, omdat bij bekende nummers de auteursrechten duurder zijn. Als je dan meer dan 200 hits in GTA wil stoppen, betaal je je blauw.

Anderzijds ben ik blij dat R* minder bekende nummers in hun games steken, omdat je die hits toch heel de tijd op de radio hoort. En ook dankzij hun games heb ik al veel goede muziek ontdekt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...