Jump to content

Elder Scrolls signature


NickOwnage

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik ben weer eventjes wezen knutselen en prutsen.

Ik kwam uit eindelijk op deze 3 werkjes uit.

Welke vinden jullie de mooiste?

1:

aw3qbt.png

2:

2akh55i.png

3:

a3ms6q.png

Persoonlijk vind ik de 1e en de 2e het mooist. :)

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ziet er goed uit! In de eerste, vooral de eerste, vind ik je kleuren echt goed! Ook het formaat en de plaatsing: prima. Alles zit er goed in! Behalve... de tekst. Die doet voor mij echt af aan het thema. Het past er gewoon niet echt in. Hij zou volgens mij erg mooi zijn zonder tekst, of anders toch ietwat in het thema. Nu valt het er echt niet in. Je zou een font kunnen gebruiken, en ook met andere kleuren kunnen werken. Op zich is de tekst niet fout of zo, maar het valt gewoon niet in het thema. Ik zou voor een iets subtielere tekst gaan. Voor mij straalt The Elder Scrolls namelijk die subtiele, rustieke en elegante stijl uit, helemaal het tegenovergestelde hiervan.

Goed bezig verder, Nick! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ziet er goed uit! In de eerste, vooral de eerste, vind ik je kleuren echt goed! Ook het formaat en de plaatsing: prima. Alles zit er goed in! Behalve... de tekst. Die doet voor mij echt af aan het thema. Het past er gewoon niet echt in. Hij zou volgens mij erg mooi zijn zonder tekst, of anders toch ietwat in het thema. Nu valt het er echt niet in. Je zou een font kunnen gebruiken, en ook met andere kleuren kunnen werken. Op zich is de tekst niet fout of zo, maar het valt gewoon niet in het thema. Ik zou voor een iets subtielere tekst gaan. Voor mij straalt The Elder Scrolls namelijk die subtiele, rustieke en elegante stijl uit, helemaal het tegenovergestelde hiervan.

Goed bezig verder, Nick! thumbsup2.gif

Haha, bedankt! Tekst vond ik wel bij de achtergrond passen. Niet bij ESO idd. Maar vond het wel mooi. :)

Ziet er inderdaad mooi uit, ik vind zelf de 2e het mooist want daar is de tekst niet zo groot, maar wat 3L1077 al zei, de font past niet bepaald bij het thema.

Keep up the good work ;)

Bedankt, maat! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...