Jump to content

GTA myths and legends


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Gegroet GTAForum,

Grand theft auto, een game met veel geweld maar ook vele mysteries. We kennen ze natuurlijk allemaal wel van YouTube, de mythes en legendes. Grand theft auto heeft al vele delen in zijn spellen reeks zitten en, als we vele mensen mogen geloven, zit er in ieder deel wel een verborgen geheim. Vooral over gta San Andreas werd er erg veel gesproken over legendes. Neem bijvoorbeeld bigfoot, UFO's & the woods creature. Dit topic is er voor om jou je mening te laten geven over de myths and Legends of om een filmpje te droppen dat jou zeer interesseerde.

(Let op: verward mythes en legendes niet met easter eggs, deze zijn namelijk niet hetzelfde!)

Link to comment
Delen op andere websites

Mythes en Legendes had ik vanaf het begin altijd al interessant gevonden. Ik ben overigens opzoek naar een aantal, maar 'k kan ze op

een of andere manier niet vinden. Dit is wel m'n favoriete video in de categorie: Mythes & Legendes :).

Ps. Leuk topic :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De old sprunk factory ghost interesseerde me ook best wel, sowieso omdat het een redelijk griezelige plek is en er heel veel geluiden zijn te horen zoals het dichtslaan van deuren etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Die plaatje van de Ghost-Town van GTA SA is simpelweg bewerkt met Photoshop of 'n andere programma, de Mythe zelf is

daarentegen hartstikke nep. En wat betreft over de Ghost-Town van GTA III; Het is een stukje decor van de 1e missie van III. Als

je toch van plan bent om daarheen te gaan, dan valt er weinig te beleven.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

In onderstaande video wordt laten zien dat het niet meer dan een decor is. Ook worden enkele berichten van R* laten zien waarin gezegd word dat het bij Liberty City hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Je mag niet eens 4 posts achter elkaar posten...

>>> Door Guardian1980: Evenals stelen en moderator-gedrag :puh:<<<

OT: Nope, engelen bestaan niet. Het zijn voornamelijk wolken die een klein beetje de vorm hebben van 'n engel. Dus hartstikke nep.

Overigens, ik snap nog steeds niet dat jij in "het onzin" gelooft... :t

Link to comment
Delen op andere websites

Bijna alles in de oude GTA's kun je wijten aan technische dingen. Ghost Planes bevatten geen piloten omdat de game anders crasht. De "ufo's" in de lucht zijn een slechte poging tot vliegtuigen in de verte, etc...

De nieuwe GTA's bevatten toch wel wat rare dingen, zoals eerder gezegd: de Chiliad Murial enzo. Vraag me af of die ooit gaat uitgelegd worden.

(gewoon mijn opinie)

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Myths waren leuk nadat de III era games net uit waren, nu kan ik me alleen nog maar ergeren aan mensen die denken meer dan 10 jaar na dato nog iets "nieuwe" gevonden denken te hebben. Tenzij je ondersteuning hebt uit files en zichtbaar bewijs, neem de moeite niet om te posten imo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...