Jump to content

GTA myths and legends


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Myths waren leuk nadat de III era games net uit waren, nu kan ik me alleen nog maar ergeren aan mensen die denken meer dan 10 jaar na dato nog iets "nieuwe" gevonden denken te hebben. Tenzij je ondersteuning hebt uit files en zichtbaar bewijs, neem de moeite niet om te posten imo.

Ik vind nog altijd nieuwe dingen in de HD-era hoor :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic is echt bullshit. Waarom een discussie houden over dingen die zonder mods niet bestaan?!?

van bullshit weet je alles af? :7 het is ook niet om dingen te bevestigen ofzo, het is alleen om je mening of voorbeelden te geven van wat de media zegt ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Wat herobriner bedoeld is dat discussiëren over vergezochte onderwerpen nogal nutteloos is, en voor deze ene keer kan ik me daar wel wat bij voorstellen. Mythes en legendes bepraten kan leuk zijn, maar we hoeven niet elk filmpje van elk vergezocht onderwerp te zien hier. Hij had het wel wat beter kunnen verwoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet geheel waar. Je komt hier om een discussie te voeren rondom mythes en legendes. Onzin als engelen die 11 jaar na game release niet hard gemaakt kan worden kan worden bestempelt als onzin. Je mag hier alles bespreken wat meer dan enkel toeval in het wolkendek is :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...