Jump to content

GTA myths and legends

Recommended Posts

Posted

Toch is het wel leuk om de 'geruchten' te posten, vind het toch een interessant onderwerp :)

Posted

Myths waren leuk nadat de III era games net uit waren, nu kan ik me alleen nog maar ergeren aan mensen die denken meer dan 10 jaar na dato nog iets "nieuwe" gevonden denken te hebben. Tenzij je ondersteuning hebt uit files en zichtbaar bewijs, neem de moeite niet om te posten imo.

Ik vind nog altijd nieuwe dingen in de HD-era hoor :7

Posted

Dit topic is echt bullshit. Waarom een discussie houden over dingen die zonder mods niet bestaan?!?

Posted

Dit topic is echt bullshit. Waarom een discussie houden over dingen die zonder mods niet bestaan?!?

van bullshit weet je alles af? :7 het is ook niet om dingen te bevestigen ofzo, het is alleen om je mening of voorbeelden te geven van wat de media zegt ;)
Posted

Wat herobriner bedoeld is dat discussiëren over vergezochte onderwerpen nogal nutteloos is, en voor deze ene keer kan ik me daar wel wat bij voorstellen. Mythes en legendes bepraten kan leuk zijn, maar we hoeven niet elk filmpje van elk vergezocht onderwerp te zien hier. Hij had het wel wat beter kunnen verwoorden.

Posted

Twee posts verwijderd; eentje offtopic en eentje met daaropvolgend moderatorgedrag. Verzoek aan beiden om dat niet meer te doen.

Posted

Niet geheel waar. Je komt hier om een discussie te voeren rondom mythes en legendes. Onzin als engelen die 11 jaar na game release niet hard gemaakt kan worden kan worden bestempelt als onzin. Je mag hier alles bespreken wat meer dan enkel toeval in het wolkendek is :7

Posted

Nee. Bigfoot is en blijft fake...

In GTA of in real life, f.a.k.e!

• 1 year later...