Jump to content
Joriz

Feestje: Zeven jaar Grand Theft Auto IV!


med_gallery_1_51_153846.jpg

De tijd vliegt. Inmiddels is het al weer zeven jaar geleden dat Grand Theft Auto IV uitkwam op 29 april 2008 voor PlayStation 3 en Xbox 360. Toen konden we kennis maken met Niko Bellic, die op aandringen van zijn neef Roman naar Liberty City emigreerde. Roman vertelde Niko namelijk dat het leven in Liberty City de American Dream is. Aangekomen in Liberty City komt Niko er snel achter dat Roman's verhalen niet de waarheid zijn en dat Roman vooral goed is in bowling. puh2.gif

Nog steeds blijf ik GTA4 een van de beste GTA's vinden mede door de sfeer en tevens omdat zowel Niko als jij als speler nieuw is tot deze grote wereldse stad. Tevens was dit de eerste GTA waarbij je keuzes in missies gevolgen had op het verdere verloop en mogelijkheden in het spel.



Een filmpje die ik in 2010 op mijn PC maakte van Liberty City

Wat vind jij van Grand Theft Auto IV? Verlang je ook terug naar Liberty City of houd jij het liever bij het zonnige Los Santos?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wow, zeven jaar!? GTA V is ook al bijna 2 jaar uit. De tijd gaat echt supersnel. Ik vond GTA IV heel leuk om te spelen. Het heeft mijn laptop uiteindelijk gesloopt. Omdat ik hem eigenlijk niet kon runnen. Daarna op de Xbox360 gekocht en wederom veel tijd in deze game gestoken. Ik vond echter het verhaal niet zo heel pakkend. Roman met zijn beroemde zin: "Niko, you want to go bowling?" Echt wel duizend keer gebeld door die gozer.

Uiteindelijk het verhaal drie of vier keren uitgespeeld. Nooit de 100% gehaald. Leuke game, maar niet mijn favoriete GTA. Ik verwachtte na San Andreas veel meer qua eten om te leven, dikker/gespierder worden en de kleding opties waren minimaal. Ik heb wel zin om richting Vice City style te gaan. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo lang al weer... Zelf speelde ik het ruim 6 jaar geleden voor het eerst, en het is altijd mijn favoriete GTA gebleven; goed verhaal, goeie setting, heerlijke personages. Op een verloren middag stop ik liever IV dan V in m'n Xbox.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is al weer een aardig poosje :o, ik heb hem niet gelijk in het begin aangeschaft (gelukkig).

Ik moet zeggen dat ik de mening van velen hier niet deel. Ik vond het absoluut niet de beste GTA. Voor en na GTA IV vond ik San Andreas veel beter namelijk.

Echter is op dit moment GTA V wel het beste en staat San Andreas dus op nr. 2. (ook al kon je in San Andreas meer qua spier training/dikker worden, special paint op wagens ed.)

GTA IV vond ik te grauw, ik irriteerde me mateloos aan die verrekte telefoon die om de minuut afging.

Daarbij vond ik de hele setting om met een oost-blokker te spelen ook niks waard, en kon het verhaal me een beetje gestolen worden en dan leek ook elke auto nog eens op een driftbak :N

Bewerkt: door Dragon__rage

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geweldig spel !

Sinds de release jarenlang op de xbox360 gespeeld, daarna op de pc en ps3.

Urenlang gemod en geklooit natuurlijk op de pc.

"God bless this city" ! hahaha XD

Bewerkt: door jaymes90

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kan nog herinneren dat ik dolenthousiast als een brugklassertje de launch date (die vervolgens weer werd uitgesteld) in m'n Spongebob schoolagenda had geschreven.. goeie ouwe tijden en het spel had toch z'n charmes ondanks de vele bugs en slechte kanten. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...