Jump to content

GTA IV start niet en geen dedicated memory


Thijs18

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb gisteren GTA IV gekocht bij de Bart Smit (CD). Na het installeren wilde ik hem gaan spelen en toen bleef dat laadscherm (met de personages) eindeloos laden. Dit heb ik al verholpen! Ik heb de nieuwste patch geïnstalleerd.

Maar nu wil ik de grafische instellingen veranderen maar dat lukt niet omdat ik geen toegewezen videogeheugen heb (bij de Intel HD4600), wat ik vreemd vind. Ik heb ook nog een AMD Radeon HD8670M met volgens Can I Run It 2.1 GB aan dedicated video memory. En net heb ik mijn drivers geupdated en dan doet hij het weer niet! Hoe kan ik eer dedicated video memory krijgen en hoe los ik dit probleem op? Of kan ik op een manier GTA IV laten spelen op mijn AMD videokaart ipv. de Intel?

Mijn specs:

Laptop HP Pavilion 17-104ed, 64-bit.

Intel Core i5 processor, 2,5 GHz (Quad Core)

AMD Radeon HD8670M

Intel HD Graphics 4600 (Totaal beschikbaar grafisch geheugen: 1792 MB)

8 GB RAM

500 GB HDD

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

Thijs

Bewerkt: door Thijs18
Link to comment
Delen op andere websites

Of kan ik op een manier GTA IV laten spelen op mijn AMD videokaart ipv. de Intel?

Dat is wel de bedoeling, ja. Intel integrated "HD" chips zijn brol en alleen geschikt voor bureauwerk. Drivers geüpdate van wat? Intel of AMD?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...