Jump to content

Welke voetballer heb je (of zou je) weleens (willen) ontmoet(en)?


TekaLoca

Recommended Posts

De titel zegt het al: welke voetballer heb je weleens ontmoet? Of welke voetballer zou je ooit weleens willen ontmoeten?

Ikzelf heb Jordan Lukaku (toen bij Anderlecht), Lukas Marecek (toen bij Anderlecht) en Mbaye Leye (Lokeren) ontmoet. Niet heel bijzonder, maar het zijn wel goede voetballers bij grote clubs in België :)

En verder zou ik toppers als Neymar, Messi, Ronaldo, Zlatan, Piqué weleens willen ontmoeten. Lijken me geweldige gozers buiten het voetbal.

Let's gooo :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb weleens Serero ontmoet bij Ajax - DWS. Verder zou ik weleens Milik, Bojan, Sneijder, Huntelaar, Tadic, El Ghazi, Suarez, Shaqiri, Toure, Boateng , Lahm, Schweinsteiger, Reus en Lewandowski willen ontmoeten. Ik gok dat ik er geen 1 zal ontmoeten :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een oud-voetballer en momenteel trainer van Southampton om het moment dat hij geen club had. Aardige kerel. Ik zou James en Kuyt(jeugdheld) wel willen ontmoeten. Ik wil er nog wel meer ontmoeten, maar als ik zou moeten kiezen, zou ik voor deze gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb Erwin Mulder van Feyenoord vaak genoeg gezien en één keer gesproken. Hij is nu tweede keeper bij Feyenoord, maar hij komt nog veel in het dorp waar hij vroeger had gewoond en op voetbal zat. Verder de inmiddels overleden Theo Bos ofwel 'Mister Vitesse' eens ontmoet.

Ik zou Messi wel eens willen ontmoeten, lijkt me een geweldig aardige gozer. Verder is iedere speler van PSV en Schalke 04 ook goed. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral veel (oud) PSV'ers:

Arjen Robben, Heurelho Gomes, Alex, Phillip Cocu, Guus Hiddink, Salcido, Andrés Guardado, Santiago Arias, Alcides, Memphis Depay (alle selectiespelers van nu en periode 2003-2006) en dan buitenlandse spelers die geen PSVers zijn: Lionel Messi, Thierry Henry en Ibrahimovic.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn leraar (Rob de Blois) was vroeger topkeeper bij o.a. Veendam en FC Groningen en 1 interland voor het Nederlands elftal. Verder heb ik nooit echt een speler ontmoet of mee op de foto geweest.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...