Jump to content

Dippie's Photo Corner


Dippie

Recommended Posts

Dippie's Photo Corner

Hallo!

Ik ben sinds kort wat meer bezig met fotografie. Ik schiet momenteel graag plaatjes van de natuur, maar er zullen vast wel andere interesses bij komen (architectuur, stillevens, reizen enz. enz.).

M'n foto's zijn allemaal nog wat experimenteel. Daarom ben ik ontzettend benieuwd wat jullie er van vinden. Vragen, opmerkingen, tips en ideeën zijn dan ook meer dan welkom.

Alle foto's maak ik met mijn Nokia Lumia 830, tenzij anders aangegeven.

Ook bewerk ik de foto's niet, omdat ik denk dat foto's die niet bewerkt zijn een eigentijdse, natuurlijke sfeer hebben.

1jGizMH.jpg?1

4u1Pfrc.jpg

4D2Gy6h.jpg

uR9UJ4I.jpg

Y6ATGAb.jpg?1

Bewerkt: door Dippie
Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door 3L1077: Welkom Jeroen. Ik zie dat je je eigen foto's wilt delen: daar is dit forum voor! Je doet dit echter wel in een eigen topic, en niet dat van iemand anders. Voor meer uitleg over het aanmaken van een topic kun je mij of de andere moderators altijd aanspreken. knipoog.gif Foto's verwijderd.<<< Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi! Best knap dat je zulke foto's kan maken met een mobieltje. Nou ben ik geen expert in fotografie, verre van zelfs, maar ik denk dat wanneer je een 'echte' camera gebruikt de scherpte etc. nog beter zal zijn. Maar het is ook goed zoals het nu is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...