Jump to content

Gta v job pickups werken niet


Brentjuhh

Recommended Posts

Ik join vaak random last team standings zials bijv. 'Rockets vs insurgent' en daar zitten dan rpg's in. Als ik deze job dan bookmark en hem zelf ga spelen (met de goede settings) krijg ik handgeweren als pickups en geen rockets. Als ik voordatik de job start op map kijk (dmv vierkantje op de ps) staan er wel rpg op. Hoe moet ik dit fixen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu level 83. Daarnaast weet ik 100% zeker dat mn instellingen goed staan. Volgensmij heb ik ook wel is mensen met een lager level die job zien starten en werkte hij ook. Ik heb het probleem namelijk ook bij snipers vs stunters.....

Link to comment
Delen op andere websites

ik had gisteren bij grenades vs stunters dat er pistolen lagen de eerste ronde en mijn teamgenoten konden wel gewoon granaten gooien, na die eerste ronde werkte het weer gewoon bij mij.

heb jij dat altijd?

Link to comment
Delen op andere websites

ik had gisteren bij grenades vs stunters dat er pistolen lagen de eerste ronde en mijn teamgenoten konden wel gewoon granaten gooien, na die eerste ronde werkte het weer gewoon bij mij.

heb jij dat altijd?

Ik probeer het soms om een job op te zetten zoals snipers vs stunters en dan doe ik 1 ronde omdat ik anders zo lang moet wachten terwijl er dan pistolen liggen :D. Maar dan hebben mijn vrienden ook pistolen....

Bewerkt: door Brentjuhh
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...