Jump to content

[IV] Wist je dat?


Michael

Recommended Posts

[iV] Wist je dat?

Dit is een simpel forumspel. Iemand begint met het spel, en die maakt een 'Wist je dat?'. Daarna mag iemand daarop reageren en daar ook zelf een 'Wist je dat?' maken. Zo gaat het spel verder. Probeer zo orgineel mogelijk te zijn en probeer niet kleine opmerkingen te maken. Het verderft namelijk wat de pret als iedereen maar onnodige posts gaat maken om zo hun postcount te gaan boosten.

Piet zegt: Wist je dat Roman vaak belt om te gaan bowlen?

Klaas zegt: Jazeker! En wist je dat Elizabeta de gevangenis in vliegt?



En zo gaat het door met het hele spel.

3 posts per persoon, per dag.

Degene die hier als eerst reageert mag een 'Wist je dat?' maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    6

  • Michael

    5

  • Nissan

    4

  • NicolaB

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jazeker! Dat leverde vaak irritaties op, aangezien ik dan gewoon bezig was met iets anders, en dat ik zeker niet wou bowlen met hem. Wist je dat de eerste vriendin van Niko Michelle, eigenlijk Karen heet in het spel?

Wel grappig dat je ook gewoon de hoofdpost van SA wist je dat gebruikt. :)

Ja, ik was van plan om dit later aan te passen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat wist ik. (athans, wel dat er wat speciaals qua easter-egg in zat. Niet meer precies wat.)

Wist je dat chauffeurs in brand vliegen als je keihard tegen hun auto aanrijd? (hard, met veel gewichtsverschil)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat wist ik. (athans, wel dat er wat speciaals qua easter-egg in zat. Niet meer precies wat.)

Wist je dat chauffeurs in brand vliegen als je keihard tegen hun auto aanrijd? (hard, met veel gewichtsverschil)

Ja, maar dat hoef geeneens is hard te zijn..

Wist je dat de 2 stripclubs verschillende dansjes leveren door hun danseressen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar dat hoef geeneens is hard te zijn..

Dat klopt, als je "z'n longen" had gezegd, had ik er ook zo in meegegaan :puh: Ik ben er 1x in geweest, maar wat er was dat was ik alweer vergeten.


Nee, ik kwam alleen in de stripclub om naar BTTTTRY te luisteren; de rest was gewoon een lust-object (wat definitely wat anders is dan een lustobject).


Wist je dat je met een helicopter, met flink wat stuurmanskunsten, in de metro kan vliegen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou aanzienlijk wel kunnen kloppen.

Wist je dat Bleeter 'n parodie is op de social-media website Twitter?

Je bedoeld vast dat de kans aanzienlijk is :puh:. 'Dat' slaat hier op mijn vraag. Overigens: Iets klopt of iets klopt niet. Dat 'wel' kan weg. :puh:

"De kans is aanzienlijk dat het klopt wat jij zegt." dus. Een waarde die het aanzien aangeeft kan daar wel bij, maar 'wel' of 'niet' niet.

Maar goed, dan geef je er nog steeds geen eenduidig antwoord op. :cab:

Ja.

Wist je dat Lifeinvader gebaseerd is op Facebook?

Ja, dat wist ik. Leuke R* humor, vooral dat het in 2010 al zo werd gezien.

Wist je dat een van de meest effectieve manieren om 6 sterren te ontvluchten, de metro induiken is? (en dan de hele metro rondrijden tot dat je uit het 6-sterren gebied bent.)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat wist ik nog niet. Wist je dat als je op een bepaalde website gaat op de website, en dan vervolgens een wanted level krijgt, dat je meteen een zes sterren wanted level krijgt?

Wist je dat Lifeinvader gebaseerd is op Facebook?

Wist je dat dat alleen in Grand Theft Auto V voorkomt, en niet in Grand Theft Auto IV (we zitten nu in het Grand Theft Auto IV subforum)? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...