Jump to content

Hoe verdienen jullie je geld? Top 5 manieren


Anthoox

Recommended Posts

Hey mede-GTA spelers,

Laatste tijd heb ik veel posts gezien om verschillende websites van mensen die zich afvragen hoe mensen zoveel geld verdienen. Om deze reden heb ik besloten om een video te maken met mijn top 5 manieren om geld te verdienen in GTA online.

Graag wil ik in deze topic de discussie openen over hoe jullie je geld verdienen. (Je mag zeggen dat je het geglitched hebt, maar verder praten we niet over glitchen. Dat is niet toegestaan.)

Wisten jullie al over nummer 1?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Anthoox

    6

  • TinuZzZ72

    5

  • DionneQueen

    5

  • Tommie59

    4

Dit is sowieso een vrij handige tutorial voor de beginnende Online-spelers. Maaruh.. even terug op het onderwerp, ik had voornamelijk

m'n geld verdiend door contact-missies te gaan spelen. Momenteel ben ik nog steeds druk bezig met missies, vooral Trash-Talk en

Rooftop Rumble. Dit doe ik namelijk ongeveer 20 keer per dag... (I know, echt no-life).

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is sowieso een vrij handige tutorial voor de beginnende Online-spelers. Maaruh.. even terug op het onderwerp, ik had voornamelijk

m'n geld verdiend door contact-missies te gaan spelen. Momenteel ben ik nog steeds druk bezig met missies, vooral Trash-Talk en

Rooftop Rumble. Dit doe ik namelijk ongeveer 20 keer per dag... (I know, echt no-life).

Heb je nummer 1 al een keer geprobeerd? Ik was echt verbaasd dat ik 28k in 8 minuten verdiende!

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral contactmissies, meestal gewoon alleen. Vaak gebruik ik een stopwatch om te zorgen dat ik niet binnen 4 minuten de boel afrond.

Ook met racen komt er meer geld binnen nu ik er meer ervaring mee krijg.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mede-GTA spelers,

Laatste tijd heb ik veel posts gezien om verschillende websites van mensen die zich afvragen hoe mensen zoveel geld verdienen. Om deze reden heb ik besloten om een video te maken met mijn top 5 manieren om geld te verdienen in GTA online.

Deze vind ik SUPER!

Link to comment
Delen op andere websites

Met Heists spelen kun je wel meer geld verdienen, maar je bent soms heel lang bezig om een Heist uit te spelen.

Dit komt bijvoorbeeld doordat bij difficulty Hard wanneer één speler wasted is je opnieuw kunt beginnen.

Of er gaat iemand weg. Kun je ook weer opnieuw beginnen.

Qua Survival; Boneyard en Processed zijn een stuk eenvoudiger te spelen dan Sandy Survival.

Bij deze twee kun je beter dekking zoeken voor de helikopters.

Survivals speel ik als ik even lekker knalluh wil.

Met een goede contactmissie met difficulty hard kun je soms $28.000,- verdienen.

Dat is een stuk sneller verdiend dan een Survival te doen.

Ik ben de laatste tijd meestal contactmissies aan het spelen. En altijd difficulty Hard.

Races zijn leuk voor de afwisseling, maar gaan bij mij nog maar om één ding; een Turbo start.

Om de kleur Hot pink vrij te spelen bij Los Santos Customs.

Bewerkt: door RyanDanah
Link to comment
Delen op andere websites

Hey mede-GTA spelers,

Laatste tijd heb ik veel posts gezien om verschillende websites van mensen die zich afvragen hoe mensen zoveel geld verdienen. Om deze reden heb ik besloten om een video te maken met mijn top 5 manieren om geld te verdienen in GTA online.

*filmpje*

Deze vind ik SUPER!

Thanks man :) Hoop dat het je geholpen heeft! Toen ik achter nummer 1 kwam was ik zelf echt verbaasd !

Met Heists spelen kun je wel meer geld verdienen, maar je bent soms heel lang bezig om een Heist uit te spelen.

Dit komt bijvoorbeeld doordat bij difficulty Hard wanneer één speler wasted is je opnieuw kunt beginnen.

Of er gaat iemand weg. Kun je ook weer opnieuw beginnen.

Qua Survival; Boneyard en Processed zijn een stuk eenvoudiger te spelen dan Sandy Survival.

Bij deze twee kun je beter dekking zoeken voor de helikopters.

Survivals speel ik als ik even lekker knalluh wil.

Met een goede contactmissie met difficulty hard kun je soms $28.000,- verdienen.

Dat is een stuk sneller verdiend dan een Survival te doen.

Ik ben de laatste tijd meestal contactmissies aan het spelen. En altijd difficulty Hard.

Races zijn leuk voor de afwisseling, maar gaan bij mij nog maar om één ding; een Turbo start.

Om de kleur Hot pink vrij te spelen bij Los Santos Customs.

Klopt inderdaad dat Heists wat langer duren. Alleen al een volle lobby krijgen duurt al een tijdje. Daarom join ik altijd jobs on-call!

Ik heb gekozen voor de Sandy Shore Survival omdat, zoals je in de video kunt zien, je achter het muurtje niet geraakt kan worden maar hun wel raken.

Welke contact missie's speel je voornamelijk? Die van Martin?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mede-GTA spelers,

Laatste tijd heb ik veel posts gezien om verschillende websites van mensen die zich afvragen hoe mensen zoveel geld verdienen. Om deze reden heb ik besloten om een video te maken met mijn top 5 manieren om geld te verdienen in GTA online.

*filmpje*

Graag wil ik in deze topic de discussie openen over hoe jullie je geld verdienen. (Je mag zeggen dat je het geglitched hebt, maar verder praten we niet over glitchen. Dat is niet toegestaan.)

Wisten jullie al over nummer 1?

is bij de ps3 ook sandy shores survival zo met die container achter dat hek? en kun je die ook alleen doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...