Jump to content

Hoe verdienen jullie je geld? Top 5 manieren


Anthoox

Recommended Posts

is bij de ps3 ook sandy shores survival zo met die container achter dat hek? en kun je die ook alleen doen?

Jazeker! Of je het alleen kan doen? Dat durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen. Misschien op het dakje gaan zitten? Laat het me weten als het je gelukt is! Succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Anthoox

    6

  • TinuZzZ72

    5

  • DionneQueen

    5

  • Tommie59

    4

is bij de ps3 ook sandy shores survival zo met die container achter dat hek? en kun je die ook alleen doen?

Jazeker! Of je het alleen kan doen? Dat durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen. Misschien op het dakje gaan zitten? Laat het me weten als het je gelukt is! Succes :)

Vanaf het start punt waar kan ik dan precies dat dakje vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Hieronder een oude video waarin het een keertje helemaal uitgelegd is!

Leuke manieren om snel aan geld te geraken, zeker die nr. 1 ;D. Het enige nadeel aan dit filmpje ... dat accent jonge xD.

Wat voor accent hoor jij? :puh: Aangezien ik me eigen accent niet kan onderscheiden ben ik wel benieuwd wat jij hoort!

En nummer 1 is inderdaad heel handig!

De gamemode Snipers VS Zentorno is een leuke mode waarbij je veel geld verdiend. ;)

Klopt! Dat kan oplopen tot 50.000 per match! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Paar keer Fleeca Job. Je kan dan een percentage afspreken, mits diegene ermee akkoord gaat. (70%! :D)

70%? Ik heb nieuwe vrienden nodig ! :puh:

Ik wil best een keer met je Fleeca Job doen. Dan geef ik je wel 70% ;).

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

is bij de ps3 ook sandy shores survival zo met die container achter dat hek? en kun je die ook alleen doen?

Jazeker! Of je het alleen kan doen? Dat durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen. Misschien op het dakje gaan zitten? Laat het me weten als het je gelukt is! Succes smile3.gif

Vanaf het start punt waar kan ik dan precies dat dakje vinden?

op het punt van het laatste filmpje waar je moet staan als je als enige overblijft ben ik alleen spelend tot wave 9 gekomen toen besloot mijn psn zich weer automatisch af te melden en kon ik dus niet verder. ik denk wel dat ik het alleen gehaald had op dat plekje.

Link to comment
Delen op andere websites

Vermaak me tegenwoordig kostelijk met de "rocket's vs Insurgent'- serie. Speelt in iets meer dan een uur met wat geluk een ton bij elkaar. Snipers vs Zentorno is ook leuk. Het moet je maar liggen en waar je lol aan beleefd. Rooftop Rumble blijft het ook goed doen..de heists beginnen me een beetje tegen te staan. Maar dat meer vanwege mensen die ineens verdwijnen , failed to download of gasten die er lol aan beleven net voor het einde de zaak laten klappen. Om maar te zwijgen van gasten die er gewoon niks van kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Geld is het probleem niet bij mij. Ik heb alles al wat ik wil hebben. GTA Online is voor mij een beetje afgelopen. Heists vind ik niks meer aan want mensen gaan alleen maar dood. Ik wacht wel op de nieuwe DLC. Hopen dat er veel nieuwe auto's bij zitten die ik cool vind om te hebben en te tunen. 4e safehouse met een 10 plaatsen garage wil ik ook. Heb nu 30 auto's maar ik wil meer!!! :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

Geld is het probleem niet bij mij. Ik heb alles al wat ik wil hebben. GTA Online is voor mij een beetje afgelopen. Heists vind ik niks meer aan want mensen gaan alleen maar dood. Ik wacht wel op de nieuwe DLC. Hopen dat er veel nieuwe auto's bij zitten die ik cool vind om te hebben en te tunen. 4e safehouse met een 10 plaatsen garage wil ik ook. Heb nu 30 auto's maar ik wil meer!!! :D :D

Ik heb nu al een tijdje drie appartementen met elk een 10-car garage.

Hierin heb ik nu circa 15 auto's en 5 motors.

Maar in Freemode rij je meestal in maar een aantal auto's ervan.

Ik ben geregeld aan het wisselen:

Soms in mijn Dubsta 6x6. Is leuk driften.

Soms in mijn Zentorno of Jester race car. Even lekker snel met mooi motor geluid.

Blijft er nog over mijn coupés, sedans, motors, twee super cars, en twee offroad auto's om af en toe in te rijden.

Voor races is het natuurlijk handig om snelle auto's van verschillende categorieën te hebben.

Maar ik heb nu dus circa 20 voertuigen, en jij hebt er al 30.

In welke voertuigen rij je bij Freemode?

Op mijn lijstje staan nog een Rhino en een Savage te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Geld is het probleem niet bij mij. Ik heb alles al wat ik wil hebben. GTA Online is voor mij een beetje afgelopen. Heists vind ik niks meer aan want mensen gaan alleen maar dood. Ik wacht wel op de nieuwe DLC. Hopen dat er veel nieuwe auto's bij zitten die ik cool vind om te hebben en te tunen. 4e safehouse met een 10 plaatsen garage wil ik ook. Heb nu 30 auto's maar ik wil meer!!! :D :D

Ik heb nu al een tijdje drie appartementen met elk een 10-car garage.

Hierin heb ik nu circa 15 auto's en 5 motors.

Maar in Freemode rij je meestal in maar een aantal auto's ervan.

Ik ben geregeld aan het wisselen:

Soms in mijn Dubsta 6x6. Is leuk driften.

Soms in mijn Zentorno of Jester race car. Even lekker snel met mooi motor geluid.

Blijft er nog over mijn coupés, sedans, motors, twee super cars, en twee offroad auto's om af en toe in te rijden.

Voor races is het natuurlijk handig om snelle auto's van verschillende categorieën te hebben.

Maar ik heb nu dus circa 20 voertuigen, en jij hebt er al 30.

In welke voertuigen rij je bij Freemode?

Op mijn lijstje staan nog een Rhino en een Savage te kopen.

Al mijn 30 auto's zijn een keer aan de beurt om in de rijden :) Ook al mijn 30 auto's hebben spelers gekild door met volle snelheid op hun in te rijden. :D :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

is bij de ps3 ook sandy shores survival zo met die container achter dat hek? en kun je die ook alleen doen?

Jazeker! Of je het alleen kan doen? Dat durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen. Misschien op het dakje gaan zitten? Laat het me weten als het je gelukt is! Succes :)

op het dak krijg je de melding: leaving survival
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb sandy survival alleen gehaald. in die inham bij dat laatste filmpje wat gepost werd als je alleen over blijft. soms moet je dan wel er uit om de laatste vijand te killen en goed opletten als er auto's komen die komen daar namelijk van 2 kanten

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoef geen geld meer, teveel geglitched toen het nog kon :eten:

edit:

maar als ik toch geld wil, heists/missies doen met mijn crew

Bewerkt: door Christiaan076
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...