Jump to content

Hoe verdienen jullie je geld? Top 5 manieren


Anthoox

Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Anthoox

    6

  • TinuZzZ72

    5

  • DionneQueen

    5

  • Tommie59

    4

Meeste gewoon met de finale van heists. De setups op hard en met een goed team is ook goed te doen. Al moet ik zeggen dat het wel gaat vervelen elke keer opnieuw die heists en de setups ervan....

Link to comment
Delen op andere websites

Daily Objectives - ook een goede inderdaad...

Dagelijks 3 opdrachten voltooien voor 25.000

Na 7 dagen krijg je een bonus van 100.000

Na 28 dagen krijg je een bonus van 500.000

Elke dag dag krijg je 25.000 dus voordat je de 7 dagen bonus krijgt heb je al 6 x 25.000 verdient.

Deze 7 dagen bonus ontvang je elke 7de dag. Dus voordat je de 28 dagen-bonus krijgt heb je al 23 x 25.000 verdient en 3x 100.000

Leuke manier voor het snelle geld

Pacific Standard Heist is ook lucratief mits er met een Kuruma gespeeld wordt. Ik speel deze heist + setups met mijn crew in 1 uur en 30 min op Hard.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe komt het dat sommige mensen level 1017 enzo zijn :o ? Was dit een glitch ofzo want dit is ecjt gwn ziek !

In de meeste gevallen zijn dat hackers die RP lobbies hebben gebruikt. Ik denk dat er vast wel een paar dedicated players zullen zijn die non-stop RP jobs grinden en op die manier heel misschien lv1000 hebben bereikt, maar dan praten we over een enkeling of 3. Ga er maar vanuit dat het hackers zijn.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

In vakantietijd goed opletten. Heist zijn 2 x $$$

Eerst prisonbreak, nu humane labs, volgende week denk ik de 4e en die week daarop waarschijnlijk de pacific bank heist.

Gister bv met 2 man 2 heists gestart

En dan eerst 2x setup 1 dan 2x setup 2 dan 2x setup 3 enz enz. Dan speel je vrij snel 2 heists wat dus met 2 x $$$ iets meer als een miljoen oplevert.

Momenteel join ik gewoon telkens humane labs setups die 52500 opleveren.

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

In vakantietijd goed opletten. Heist zijn 2 x $$$

Momenteel join ik gewoon telkens humane labs setups die 52500 opleveren.

Ja dat speelde erg lekker :)

Bewerkt: door DionneQueen
Link to comment
Delen op andere websites

Rare cars zoeken en dan naar modshop om te verkopen :)

Ik zoek vaak gangvehicles , die brengen zo'n 12k op. Anders ga ik gewoon voor de Albany Cavalade en de Benefactor Dubsta die voor 7000 gaan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek vaak gangvehicles , die brengen zo'n 12k op. Anders ga ik gewoon voor de Albany Cavalade en de Benefactor Dubsta die voor 7000 gaan

Gallivanter Baller $9000 , Ubermacht Sentinel $9500 (convertible niet de XS) of mijn favoriet de Lampadati Felon (convertible) ook $9500 (non-convertible is $9000). Heb 1 garage opgeofferd waar ik deze stal en vanuit daar inruil. Zeker in invite only rijden deze volop rond...ff weer volzetten en $95.000 is weer gegarandeerd uiteindelijk.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek vaak gangvehicles , die brengen zo'n 12k op. Anders ga ik gewoon voor de Albany Cavalade en de Benefactor Dubsta die voor 7000 gaan

Gallivanter Baller $9000 , Ubermacht Sentinel $9500 (convertible niet de XS) of mijn favoriet de Lampadati Felon (convertible) ook $9500 (non-convertible is $9000). Heb 1 garage opgeofferd waar ik deze stal en vanuit daar inruil. Zeker in invite only rijden deze volop rond...ff weer volzetten en $95.000 is weer gegarandeerd uiteindelijk.

Op de current gen heb je getunede gouden en chromen dubsta's in vinewood hills die 25000 ofzo opleveren en dan langs de kust getunede sentinels en bij paleto bay getunede sandkings die ook iets van 25000 opleveren.

Maar heb echt geen plek om die allemaal te stallen in de garage.

Ook moet je 45min per auto wachten dus ik besteed mijn tijd niet aan die paar dollar die je dan verdiend.

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

Op de current gen heb je getunede gouden en chromen dubsta's in vinewood hills die 25000 ofzo opleveren en dan langs de kust getunede sentinels en bij paleto bay getunede sandkings die ook iets van 25000 opleveren.

Maar heb echt geen plek om die allemaal te stallen in de garage.

Ook moet je 45min per auto wachten dus ik besteed mijn tijd niet aan die paar dollar die je dan verdiend.

Speel op de PS4 (current gen dus...) die dubsta's etc komen al lang niet meer. Mocht ik er naast zitten hoor ik het graag....youtube geeft ook aan dat deze al ff niet meer spawnen. Heel af en toe bij de LSC's spawnen Ubermacht van 12k , Ruiner van 9k of Sabre of een sportcar die je niet kunt inruilen/bezitten that's it. Speel gewoon door hoor...tijdens die 45 minuten hahaha. als ik online kom ruil ik er eentje in...en weer eentje als ik weg ga of ff niets anders doe.

Link to comment
Delen op andere websites

Oja zou best kunnen dat ze er niet meer zijn. Lol zoveel interreseert het me dus, dat auto's verkopen.

Maar wil je er wel over praten hier hahahaha. Maakt niet uit toch? Gaf enkel wat tips aan de reageerders voor je als ze zo wat geld willen meepikken.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...