Jump to content

Bad Sport.......


GospGTA

Recommended Posts

Hi allemaal,

Na het opblazen van een aantal auto's met mijn Hydra jet helaas voor twee dagen in de bad sport server terecht gekomen.

Bad Sport vind ik overigens nog steeds achterlijk, aangezien het de bedoeling van GTA is om auto's op te blazen etc :@.

Maar in de bad sport servers zijn geen mensen te vinden, als je geluk hebt zit je met 1 á 2 mensen in de bad sport server, maar dat is zeldzaam :cry:

Weet iemand hoe je gewoon volle bad sport servers joined, of misschien hoe je alsnog normale lobbies joined? en weet iemand misschien ook hoe je de tijd van je bad sport omlaag haalt, of is dat niet mogelijk? Is er ook een manier om in het vervolg een eventuele Bad Sport server te vermijden? Vrienden van mij hebben me regelmatig als ''friendly'' reported, maar dat mocht dus niet baten...

Thanks! :tu:

// Gaat trouwens om de PS4 versie van GTA Online //

Bewerkt: door GospGTA
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GospGTA

    13

  • Tommie59

    2

  • GTA5VehicleFreak

    2

  • Votair

    2

Het lijkt me sterk dat je meteen bad sport bent na het opblazen van een paar auto's

Wat Jeroen zegt, mensen doen dit zo vaak! Zeker weten dat je niet gecheat hebt o.i.d ?

Kill zelf ook wel eens wat mensen en blaas dan ook auto's op. Mij nog nooit overkomen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me sterk dat je meteen bad sport bent na het opblazen van een paar auto's

Het lijkt me sterk dat je meteen bad sport bent na het opblazen van een paar auto's

Wat Jeroen zegt, mensen doen dit zo vaak! Zeker weten dat je niet gecheat hebt o.i.d ?

Kill zelf ook wel eens wat mensen en blaas dan ook auto's op. Mij nog nooit overkomen! :D

Nou ja, een paar auto's...... :cab: :cab: Opzich best wel veel de afgelopen dagen. Maar ik heb regelmatig mijn status bekeken in het player menu, je hebt clean player, nogwat en dan pas bad sport.

En ik kreeg bad sport zonder enige waarschuwing. En nee cheaten doe ik niet aan, komt echt door het opblazen van auto's. Meteen na het opblazen van de laatste auto ''bad sport!'' :cry: :cry: :cry:

Maar: Weet iemand hoe ik een volle badsport, of normale server kan joinen? Als er maar mensen in zitten. :D

Bewerkt: door GospGTA
Link to comment
Delen op andere websites

Je zal wel een ''paar'' Personal Vehicles meegepakt hebben. Voor zover ik weet is er geen enkele manier om je badsport tijd te verkorten. Enige optie die je hebt is dan je tijd uitzitten. ** En als je de BS-lobby's wil vermijden --> minder PV's de lucht in jagen. Voor je t weet zit je weer in de penarie, en dan met een wat langere badsport tijd :puh:

** Ik kan 't weten, net een maandje badsport achter de rug hahaha

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt toch wel even twee dagen wachten en het daarna wat rustiger aan te doen met je Hydra?

Bad Sport vind ik overigens nog steeds achterlijk, aangezien het de bedoeling van GTA is om auto's op te blazen etc :@.

Ik weet ook niet waar je dit vandaan hebt :cab: . Eigenlijk is het de bedoeling om, vooral in GTA Online, een crimineel leven op te bouwen en te leiden...

Link to comment
Delen op andere websites

Je zal wel een ''paar'' Personal Vehicles meegepakt hebben. Voor zover ik weet is er geen enkele manier om je badsport tijd te verkorten. Enige optie die je hebt is dan je tijd uitzitten. ** En als je de BS-lobby's wil vermijden --> minder PV's de lucht in jagen. Voor je t weet zit je weer in de penarie, en dan met een wat langere badsport tijd :puh:

** Ik kan 't weten, net een maandje badsport achter de rug hahaha

Ja denk 't ook haha.

Als het auto's van andere spelers vind ik het terecht

Vind ik niet, je betaalt al voor de verzekering van de car, dat is vaak rond de 9000 aangezien iedereen van die dure sportautos heeft.

Verzekering betalen vind ik al genoeg straf...

Je kunt toch wel even twee dagen wachten en het daarna wat rustiger aan te doen met je Hydra?

Bad Sport vind ik overigens nog steeds achterlijk, aangezien het de bedoeling van GTA is om auto's op te blazen etc :@.

Ik weet ook niet waar je dit vandaan hebt :cab: . Eigenlijk is het de bedoeling om, vooral in GTA Online, een crimineel leven op te bouwen en te leiden...

Nouja, als ik aan GTA denk, dan denk ik aan alles opblazen en iedereen dood schieten. Maar goed, alsnog vind ik niet dat je bad sport moet krijgen voor het opblazen van auto's, verzekering betalen is al genoeg straf.

maak een invite only sessie en nodig wat vrienden uit en laat ze je commenden voor being friendly of helpfull, dat doe je in het online menu bij spelers.

Ik zal het proberen, had met een paar vrienden dat juist al gedaan om bad sport te voorkomen maar helaas :-(.

Toch bedankt voor de tip.

Link to comment
Delen op andere websites

Moest je maar niet zo'n irritant kind zijn die alles en iedereen overhoop schiet. Voordat je daadwerkelijk bad sport wordt moet je echt veel mensen doden/auto's opblazen.

Achja, daar is GTA ook voor gemaakt he. Dus zo gek is het ook weer niet. As je zegt GTA, zeg je oorlog.

Ben je ook een paar keer halverwege een job weggegaan? Daar kan je ook Bad Sport voor krijgen.

Ja ook wel is, vanwege foutmeldingen etc. Maar dit kwam echt door bad sport, toen ik de laatste personal vehicle kapot schoot toen kreeg ik het berichtje ''BAD SPORT'' :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me sterk dat je meteen bad sport bent na het opblazen van een paar auto's

Het lijkt me sterk dat je meteen bad sport bent na het opblazen van een paar auto's

Wat Jeroen zegt, mensen doen dit zo vaak! Zeker weten dat je niet gecheat hebt o.i.d ?

Kill zelf ook wel eens wat mensen en blaas dan ook auto's op. Mij nog nooit overkomen! :D

Nou ja, een paar auto's...... :cab: :cab: Opzich best wel veel de afgelopen dagen. Maar ik heb regelmatig mijn status bekeken in het player menu, je hebt clean player, nogwat en dan pas bad sport.

En ik kreeg bad sport zonder enige waarschuwing. En nee cheaten doe ik niet aan, komt echt door het opblazen van auto's. Meteen na het opblazen van de laatste auto ''bad sport!'' :cry: :cry: :cry:

Maar: Weet iemand hoe ik een volle badsport, of normale server kan joinen? Als er maar mensen in zitten. :D

geen 1 waarschuwing? LOLOL , je krijgt elke keer een waarschuwing na het opblazen van een PV

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...