Jump to content

Bad Sport.......


GospGTA

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GospGTA

    13

  • Tommie59

    2

  • GTA5VehicleFreak

    2

  • Votair

    2

Ik blijf het raar vinden dat mensen er kennelijk een kick van krijgen om willekeurig PV's te mollen... een keer om een bounty te verdienen of als het een keer heel erg grappig is, oke maar daar word je geen bad sport van

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf het een raar iets vinden dat je bad sport krijgt door personal vehicles te slopen. Je moet dat voertuig toch al betalen...

Omdat het geweldig irritant als je ergens naar toe aan het rijden bent, je auto op eens wordt aangevallen, opgeblazen wordt, waardoor je MMI moet bellen waarna je mechanic moet bellen en moet wachten op je auto voor je weer door kunt rijden. Het is helemaal kut als degene die je auto heeft opgeblazen gewoon doorgaat met je killen.

Bewerkt: door GTA5VehicleFreak
Link to comment
Delen op andere websites

Precies. Als je het nou met een groep vrienden/bekenden doet prima. Maar wildvreemden?

Voor mij betekent het gewoon dat ik geen public sessions kan doen, terwijl het me best leuk lijkt als men normaal met elkaar om gaat en elkaar gewoon tegen komt en eventueel gaat cruisen of weet ik veel wat. Dus lekker gewoon 2 soorten public sessions maken, 1 met nodeloos geweld en 1 zonder. Kan iedereen kiezen welke vorm van GTA freeroam hij het leukst vindt.

Echte criminelen schieten ook niet zonder reden, er moet altijd een bepaald nut zijn. Wraak, concurrentie, toevallig in de weg bij een andere aanval. Maar niet zomaar in het wilde weg. Dus ik snap het argument ook gewoon niet dat het bij GTA zou horen.

Link to comment
Delen op andere websites

bounty's zijn er juistvoor om op te jagen. als iemand een bounty op zijn hoofd heeft zal ik er ook achter aan gaan, maar dan kill ik alleen dat persoon en laat de auto of het ander voertuig van dat persoon met rust. de personen die mij killen en mijn auto's opblazen komen op mijn eigen zwarte lijst en die zal ik dus altijd ook killen en alles van slopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het geweldig irritant als je ergens naar toe aan het rijden bent, je auto op eens wordt aangevallen, opgeblazen wordt, waardoor je MMI moet bellen waarna je mechanic moet bellen en moet wachten op je auto voor je weer door kunt rijden. Het is helemaal kut als degene die je auto heeft opgeblazen gewoon doorgaat met je killen.

Helemaal mee eens. Vreselijk irritante spelers.

Zet die lui maar allemaal in de Bad Sport. Kunnen ze mekaars voertuigen opblazen.

Je kunt toch auto's opblazen bij missies doen?

Of een GTA mode race doen. Ook zo lekker irritant.

Ben je lekker aan het racen, wordt je auto opgeblazen.

Link to comment
Delen op andere websites

Don't do the crime if you can't do the time! Lol, persoonlijk zelfs geswitched van ps3 naar ps4 o.a. voor de redelijk solide passive mode en geen last te hebben van hackers. Snap best dat er een hoop gastjes lol beleven aan het destroyen en killen...mij boeit het een stuk minder. Only fire when fired upon! Anders laat ik het door Merryweather of een bounty wel oplossen. Lig er niet wakker van...bad sports is een prima oplossing.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...