Jump to content

Bad Sport.......


GospGTA

Recommended Posts

Het lijkt me sterk dat je meteen bad sport bent na het opblazen van een paar auto's

Het lijkt me sterk dat je meteen bad sport bent na het opblazen van een paar auto's

Wat Jeroen zegt, mensen doen dit zo vaak! Zeker weten dat je niet gecheat hebt o.i.d ?

Kill zelf ook wel eens wat mensen en blaas dan ook auto's op. Mij nog nooit overkomen! :D

Nou ja, een paar auto's...... :cab: :cab: Opzich best wel veel de afgelopen dagen. Maar ik heb regelmatig mijn status bekeken in het player menu, je hebt clean player, nogwat en dan pas bad sport.

En ik kreeg bad sport zonder enige waarschuwing. En nee cheaten doe ik niet aan, komt echt door het opblazen van auto's. Meteen na het opblazen van de laatste auto ''bad sport!'' :cry: :cry: :cry:

Maar: Weet iemand hoe ik een volle badsport, of normale server kan joinen? Als er maar mensen in zitten. :D

geen 1 waarschuwing? LOLOL , je krijgt elke keer een waarschuwing na het opblazen van een PV

Klopt, maar je kan nergens zien hoeveel auto's je nog mag opblazen voor je in bad sport beland.

Als je elke keer een bericht krijgt ''Bad Sport!'' is het niet echt een waarschuwing meer...

Zou gewoon beter zijn dat je ergens ziet bijvoorbeeld: ''Nog 5 auto's en dan bad sport'' ofzoiets.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GospGTA

    13

  • Tommie59

    2

  • GTA5VehicleFreak

    2

  • Votair

    2

Oh, man, dat "het is GTA" argument heb ik al zo vaak gehoord. Als je andere spelers zonder aanleiding zit te treiteren puur om hen op stang te jagen dan verdien je het om Bad Sport te zijn. GTA Online zou veel leuker zijn als iedereen het spel speelde zoals Rockstar het voor ogen had. Nu is iedereen gewoon compleet paranoide omdat ze weten dat een of andere kloot hen met een tank of een jet zo de lucht in kan blazen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, man, dat "het is GTA" argument heb ik al zo vaak gehoord. Als je andere spelers zonder aanleiding zit te treiteren puur om hen op stang te jagen dan verdien je het om Bad Sport te zijn. GTA Online zou veel leuker zijn als iedereen het spel speelde zoals Rockstar het voor ogen had. Nu is iedereen gewoon compleet paranoide omdat ze weten dat een of andere kloot hen met een tank of een jet zo de lucht in kan blazen.

Ben ik het mee eens ja, ik heb mijn jet ook voornamelijk gebruikt in een aantal grote streetfights.

Maarja: Bad Sport vind ik geen probleem, het probleem is dat ik altijd in mijn ééntje in een server ben, en met een beetje geluk zitten er één of twee andere spelers in...

Weet iemand hoe dit zit? Weet namelijk wel zeker dat ik niet de enige ben met bad sport :cab:

Bewerkt: door GospGTA
Link to comment
Delen op andere websites

Nog maar 1 dagje :)

Ach ja, zo is het :-)

Alleen weet niet zeker of het de laatste keer voor mij is... :roll:

Blijft nog steeds jammer dat je altijd in je ééntje of met één / twee andere in een bad sport server zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Moest je maar niet zo'n irritant kind zijn die alles en iedereen overhoop schiet. Voordat je daadwerkelijk bad sport wordt moet je echt veel mensen doden/auto's opblazen.

Achja, daar is GTA ook voor gemaakt he. Dus zo gek is het ook weer niet. As je zegt GTA, zeg je oorlog.

Als ik jou was zou ik dan maar wat meer tijd in school stoppen in plaats van GTA, als je de betekenis van GTA nog niet eens snapt is dit topic al helemaal overbodig emo.gif

Battlefield e.o. is oorlog, ga daar lekker voertuigen opblazen ofzo..

>>> Door ERRWINS: Laten we het gezellig houden, en niet gaan provoceren. Daar schiet niemand wat mee op..<<<

*Uch, als dat al provoceren is... :7*

Bewerkt: door RustyRustler89
Link to comment
Delen op andere websites

Moest je maar niet zo'n irritant kind zijn die alles en iedereen overhoop schiet. Voordat je daadwerkelijk bad sport wordt moet je echt veel mensen doden/auto's opblazen.

Achja, daar is GTA ook voor gemaakt he. Dus zo gek is het ook weer niet. As je zegt GTA, zeg je oorlog.

Als ik jou was zou ik dan maar wat meer tijd in school stoppen in plaats van GTA, als je de betekenis van GTA nog niet eens snapt is dit topic al helemaal overbodig emo.gif

Battlefield e.o. is oorlog, ga daar lekker voertuigen opblazen ofzo..

>>> Door ERRWINS: Laten we het gezellig houden, en niet gaan provoceren. Daar schiet niemand wat mee op..<<<

*Uch, als dat al provoceren is... :7*

Nouja jij hoeft in principe niet te zeggen wat ik moet doen, ik heb op het moment vakantie dus heb alle tijd van de wereld...

En GTA is ook gewoon een oorlogspel, is gewoon een free play game dus je kan doen wat je wilt. Voor veel mensen is dat oorlog, voor mij opzich ook wel...

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik oorlogje wil spelen ga ik bijvoorbeeld een deathmatch spelen. Van mij mogen mensen die in freeroam killen en auto's kapot maken nog veel sneller het label badsport krijgen. Ik zit er niet op te wachten dat anderen hun manier van spelen opleggen aan mij.

Het mooiste zou ik vinden dat je kon kiezen naar wat voor server je zou gaan. Een met schiet er maar op los en een met laat elkaar lekker met rust.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik oorlogje wil spelen ga ik bijvoorbeeld een deathmatch spelen. Van mij mogen mensen die in freeroam killen en auto's kapot maken nog veel sneller het label badsport krijgen. Ik zit er niet op te wachten dat anderen hun manier van spelen opleggen aan mij.

Het mooiste zou ik vinden dat je kon kiezen naar wat voor server je zou gaan. Een met schiet er maar op los en een met laat elkaar lekker met rust.

Had zelf liever ook zoiets gezien, zoiets als vechtserver en gewoon roleplay server.

Maar 't is niet anders, m'n bad sport is mijn eigen schuld. Zal in het vervolg wel oppassen haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel personal vehicles heb je precies opgeblazen? Dan weet ik in het vervolg wanneer ik moet stoppen...

Je kan echt lang door gaan hoor, denk dat ik afgelopen week rond de 200-300 cars heb opgeblazen?

Maar m'n vrienden hebben me wel regelmatig als ''friendly'' gecommend dus ik denk dat je het bij 50-100 moet houden als niemand je als friendly reported.

Want als je als friendy word gereported dan kan je wat meer stoute dingen doen :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij krijg je na een bepaald aantal commends ook korting in de Ammu-nation. :)

Klopt, als 90% van je maten je als friendly heeft gecommend, dat had ik dus ook maar mocht niet baten XD

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel personal vehicles heb je precies opgeblazen? Dan weet ik in het vervolg wanneer ik moet stoppen...

Je kan echt lang door gaan hoor, denk dat ik afgelopen week rond de 200-300 cars heb opgeblazen?

Maar m'n vrienden hebben me wel regelmatig als ''friendly'' gecommend dus ik denk dat je het bij 50-100 moet houden als niemand je als friendly reported.

Want als je als friendy word gereported dan kan je wat meer stoute dingen doen :dans:

200-300?! Geen wonder dat je dan bad sport bent. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel personal vehicles heb je precies opgeblazen? Dan weet ik in het vervolg wanneer ik moet stoppen...

Je kan echt lang door gaan hoor, denk dat ik afgelopen week rond de 200-300 cars heb opgeblazen?

Maar m'n vrienden hebben me wel regelmatig als ''friendly'' gecommend dus ik denk dat je het bij 50-100 moet houden als niemand je als friendly reported.

Want als je als friendy word gereported dan kan je wat meer stoute dingen doen :dans:

200-300?! Geen wonder dat je dan bad sport bent. :7

Ja klopt, maar is in ongeveer een week tijd en ben regelmatig als friendly reported, dus ik had nog geluk dat ik er zo veel kon hebben haha.

Maar ben er binnen twee uurtjes uit :dans: .

Schijnt dat Rockstar expres bad sport servers heeft leeg gehaald, er kunnen nu max tegen de 5 joinen, en je bent vaak alleen...

Omdat bad sport leuk gevonden werd door iedereen is dit een derde straf :vp:

Bewerkt: door GospGTA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...