Jump to content

3L1077 vs RMJ vs NickOwnage vs Visser23 - Winnaar 3L1077


3L1077

3L1077 vs RMJ vs NickOwnage vs Visser23  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie heeft volgens jou de mooiste manipulation gemaakt?

    • 3L1077
      8
    • RMJ
      6
    • NickOwnage
      1
    • Visser23
      0


Recommended Posts

We mogen stemmen? If so dan:

Leuke inzendingen allemaal.

Al vind ik die van RMJ toch grafisch het mooist, gaat mijn stem niet naar hem.

Nee, die gaat naar 3L1077! Ik moest toch even lachen om zijn inzending, + bonuspunten voor de zeppelin uit GTA V :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar RMJ. Bij de anderen is het in mijn ogen duidelijk dat de extra's op het origineel zijn geplakt. Bij RMJ heb ik dat niet; de schepen zijn mooi verwerkt in het water, de luchtballonnen passen er mooi bij en het slot is perfect op de klip geplaatst. Wel vind ik het slot verhoudingsgewijs wat aan de grote kant.

Link to comment
Delen op andere websites

3L1077 heeft mijn stem :7

Onderbouwing? :) Anders is zo'n post best nutteloos.

Edit: Vanwege de Kim Jong Un - Schaap "combinatie" *wink* *wink* *hoest*

Link to comment
Delen op andere websites

RMJ krijgt mijn stem, de manipulatie is niet het meest specatulair, maar de objecten vind ik wel het beste verwerkt. Qua uitsnede en feater. De inzending van Eliott valt wat mij betreft het meest op, maar uitsnedes en afwerking doen voor mij afbreuk aan het geheel. Helaas ook hetzelfde verhaal voor Visser. De inzending van Nick vind ik ook goed, een mooie duistere sfeer hangt er over het geheel. Nummer twee voor mij. De nummer één is voor mij RMJ's inzending vanwege het mooi passende geheel. Well done guys! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die van RMJ het mooiste. Vooral de schepen zien er goed uit. De ballonnen sommige, het kasteel zweeft helaas net boven de berg. Op no.2. staat Visser, waarbij ik het vijvertje er erg leuk uit vind zien (kan ook niet anders, dat Visser een visser goed kan implementeren :D)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan stem ik ook even, mijn stem gaat naar Eliott. Er zit een dosis humor en en alles past mooi bij de achtergrond. RMJ die van jou is ook heel mooi, maar alles staat een beetje verweg. Verder is dit wel super verwerkt in de afbeelding. Bij Visser lag er ook wt humor in. De visser is ook goed verwerkt in het plaatje.

De stem is dus voor Elliot!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...