Jump to content

E3 Electronic Entertainment Expo 2015


NickOwnage

E3 2015 Persconferenties  

10 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vond jij de beste persconferentie van 2015?

    • Bethesda
      1
    • Microsoft
      3
    • Electronic Arts
      0
    • Ubisoft
      1
    • Sony
      3
    • Nintendo
      0
    • Square Enix
      2
    • PC Gaming
      0


Recommended Posts

Eerlijk gezegd laat ik me op de E3 altijd graag verrassen. Er zit altijd wel een originele IP bij die uiteindelijk de moeite waard blijkt te zijn, dus daar zal deze E3 geen uitzondering op zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    19

  • MovieGamer

    5

  • Venzio

    4

  • Froodooo

    3

Eerlijk gezegd laat ik me op de E3 altijd graag verrassen. Er zit altijd wel een originele IP bij die uiteindelijk de moeite waard blijkt te zijn, dus daar zal deze E3 geen uitzondering op zijn.

Ja, dit vind ik ook vaak het mooiste van de E3. De nieuwe (vaak verrassende) aankondingen! Heerlijk als je het publiek dan enthousiast hoort juichen.

Heel stiekem hoop ik dat Sony het langverwachte 'Agent' van R* gaat aankondigen, maar de kans dat dat gebeurt is natuurlijk zeer klein. :puh:

We gaan het zien! :)

FIFA 16 info krijg je me altijd wel warm voor, dit jaar ook benieuwd naar The Division (gameplay?). Er zijn verder weinig games waar ik echt naar uit kijk, hoop op een mooie nieuwe aankondiging dus.

FIFA16 zal ongetwijfeld aangekondigd worden tijdens de E3. Vaak komen ze met iets "revolutionairs" dat stiekem al in de game zit, maar dat ze highlighten, maar we gaan het zien. Ik hoop dit jaar wel weer beter AI en keepers (Minder vaak de bal stoppen en iets vaker de bal klem vastpakken)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Sony heeft per ongeluk Uncharted: The Nathan Drake Collection getoond via een banner (mobiel) in de Amerikaanse PlayStation Store.

Waarschijnlijk krijgen we tijdens de E3 de releasedatum te horen, want hier komen ze natuurlijk niet meer mee weg. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, inderdaad.

Nieuws is ook officieel binnen gekomen dat Gears of War op de E3 te zien is voor Xbox One. Eigenlijk mijn favoriete shooter met humor. Of dit een nieuwe game wordt of een geremasterde game van de oudere games is nog niet duidelijk. Ik gok op een nieuwe. Ontwikkelaar Black Tusk (nu The Coalition) liet hier verder nog niet veel over los.

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist heeft Sony bekend gemaakt dat die Uncharted: The Nathan Drake Collection op 7 oktober in de Europese winkels ligt.

Daarnaast krijg je ook gelijk de multiplayer beta van Uncharted 4: A Thief's End erbij.

Mocht je de game pre-orderen dan heb je ook nog eens recht op exclusieve content.

bron: psx-sense

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Nice! Al had een remake van GoW 1 van mij ook wel gemogen. Zonder de Sawnoff Shotgun was alles beter. :) Lekker alleen de Lancer en Shotgun als class wapens. Zelfde verhaal als bij CoD eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Vannacht waarschijnlijk niet kijken, ben toch geen fan van Bethesda en games als Fallout. Microsoft, EA en Square Enix zal ik waarschijnlijk live zien, de rest zoals Sony en Nintendo boeien me helemaal niets.

Ik hoop stiekem nog wel het meest op een Mafia III aankondiging, vond de voorgaande delen echt supertof.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...