Jump to content

E3 Electronic Entertainment Expo 2015


NickOwnage

E3 2015 Persconferenties  

10 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vond jij de beste persconferentie van 2015?

    • Bethesda
      1
    • Microsoft
      3
    • Electronic Arts
      0
    • Ubisoft
      1
    • Sony
      3
    • Nintendo
      0
    • Square Enix
      2
    • PC Gaming
      0


Recommended Posts

Ben benieuwd naar de aankondiging. Vooral die van EA ben ik zeker van plan te volgen. 22:00 is een mooie tijd dus ben erg benieuwd. Ik kijk vooral naar de aankondiging van FIFA 16 uit, aangezien ik die sowieso ga kopen. Ik hoop stiekem dat ze iets compleets nieuws gaan toevoegen. Het is trouwens mijn eerste keer dat ik dit ga kijken dus weet ik niet echt wat ik kan verwachten? Laten ze gewoon teasers zien van een paar minuten per game of praten ze soms echt een kwartier/half uur over een game?

Ik ga trouwens niet om 4:00 naar Bethesda kijken, ik zie morgenochtend wel hoe dat is gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    19

  • MovieGamer

    5

  • Venzio

    4

  • Froodooo

    3

Het praten over de game en teasers laten zien verschilt per game. Vaak games die nog in beginnend stadium zijn van de ontwikkeling zie je teasers. De grotere spellen zoals CoD en AC zie je vaak gameplays van 15 minuten of langer.

Ik wilde Bethesda graag kijken, maar ik denk dat ik dit morgenvroeg even ga kijken. ;)

Jammergenoeg morgen stage tot half 8 dus ik schuif iets later aan. Gelukkig zijn de tussenpozen van de livestreams vaak lang dus haal ik de stream weer bij. De podcasts vind ik vaak niet zo heel interessant.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu naar een herhaling aan het kijken op Twitch van de Bethesda stream. Heb de Fallout 4 trailer ook nooit gezien, maar ik vind hem er niet prachtig uitzien hoor...

Ok, never mind. Ziet er cartoonie uit en heeft zo her en der wek grappige stukjes :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Wacht maar op het gedeelte van Fallout 4. Het heeft alle factoren van alle richtingen van gamers. (Bouwen, beleven, schieten, wapens upgraden etc.)

Van alle games die zijn laten zien staan in de 2e post van dit topic een kort verslag. (Uiteraard Fallout de meeste info. ;) )

Klik hier om naar het verslag van Bethesda te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft trapt even af: backward compatibility op de Xbox One, 360 games spelen op je Xbox One!

Dat is wel een mooie sneer naar Sony, tenzij zij later vandaag met dezelfde mededeling komen, natuurlijk. Aan de andere kant is backwards compatibility eigenlijk iets dat al vanaf het begin beschikbaar had moeten zijn voor de Xbox One en de PlayStation 4. Maar goed, beter laat dan nooit natuurlijk.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Sea of Thiefs er wel grappig uit zien daarnet. Ook kwam The Devision ff langs. Voor de rest nog niet iets wat me aanspreekt; PvZ: GW2, Forza 6...

Ok wtf: Deze E3 is waarschijnlijk voor Microsoft. Ik bedoel; MC+Hololens=Epic right? :D

Xbox conferentie is nu klaar, en COD is voor SONY dit jaar.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Backward compatibility :tu:

Jammer genoeg heb ik een paar weken geleden al mijn Xbox 360 games verkocht (buiten GTA 4 en RDR :koffie: ). Ik mag toch wel hopen dat die games gratis te downloaden zijn. Heb dat namelijk niet helemaal goed begrepen.

Leuke games aangekondigd maar niet allemaal mijn genres. Hopelijk brengt Sony nog wat leuke games (die ook voor de Xbox One komen). Maar dat backward compatibility maakt alles goed bij mij.

Bewerkt: door PrioX
Link to comment
Delen op andere websites

Die backwards compatibility is toch wel opmerkelijk. Dit lijkt me toch wel een boost te gaan betekenen in de verkoop van XBO's. Als dit ook bij PS4 mogelijk zou zijn, zou ik toch wel overwegen om de stap te maken naar current-gen, als ik er het geld voor zou kunnen bijeen schrapen.

Link to comment
Delen op andere websites

Backward compatibility :tu:

Jammer genoeg heb ik een paar weken geleden al mijn Xbox 360 games verkocht (buiten GTA 4 en RDR :koffie: ). Ik mag toch wel hopen dat die games gratis te downloaden zijn. Heb dat namelijk niet helemaal goed begrepen.

Leuke games aangekondigd maar niet allemaal mijn genres. Hopelijk brengt Sony nog wat leuke games (die ook voor de Xbox One komen). Maar dat backward compatibility maakt alles goed bij mij.

Deze "bc" houdt in dat je games die je eerder gespeeld hebt weer kan spelen, deze games moet je dan via de marketplace vrijblijvend downloaden. Ik ben momenteel bezig met de Microsoft Persconferentie aan het kijken, maar ik schakel nu over naar EA. De verslagen zullen waarschijnlijk later deze avond online komen. CoD is inderdaad voor Sony dit jaar.

EA persconferentie was super slecht. Best wel thrilled voor Star Wars Battlefront. Verslagen met info komen morgen. Ik ga genieten van nachtrust en kijk morgen wel verder.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

-Hitman 6

-Rise of the Tomb Raider

-Uncharted 4: A Thief's End

-Tom Clancy's: The Division

-Rainbow Six: Siege

-Assassin's Creed: Syndicate

-Ghost Recon: Wildlands.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

EA & Microsoft zijn toegevoegd. Veel lees plezier. :)

Bethesda en Microsoft

Electronic Arts

De persconferentie van Nintendo begint over minder dan 10 minuten!

Ik ben nog niet op de helft van Ubisoft en nog niet begonnen met Sony door tijdsdrukte. Deze verslagen verwacht ik morgen en Nintendo zelfs op donderdag pas.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...