Jump to content

E3 Electronic Entertainment Expo 2015


NickOwnage

E3 2015 Persconferenties  

10 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vond jij de beste persconferentie van 2015?

    • Bethesda
      1
    • Microsoft
      3
    • Electronic Arts
      0
    • Ubisoft
      1
    • Sony
      3
    • Nintendo
      0
    • Square Enix
      2
    • PC Gaming
      0


Recommended Posts

Sony heeft bevestigd dat Heavy Rain + Beyond: Two Souls (PlayStation 4) als bundel gaan uitkomen in Europa.

Ik vind dit echt goed nieuws, want deze games waren geweldig op de PlayStation 3.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    19

  • MovieGamer

    5

  • Venzio

    4

  • Froodooo

    3

Sony heeft bevestigd dat Heavy Rain + Beyond: Two Souls (PlayStation 4) als bundel gaan uitkomen in Europa.

Ik vind dit echt goed nieuws, want deze games waren geweldig op de PlayStation 3.

Holy shit, ik wilde heel graag nog Heavy Rain

Link to comment
Delen op andere websites

Square Enix was een lachertje.. Rise of the Tomb Raider samen met Just Cause 3 en Hitman de enige grote serieuze titels ben ik bang in Europa. Met uitgang van de Final Fantasy serie, waar we ook maar weinig over hebben gehoord.

EA, Square Enix en Nintendo kwamen toch wel slecht uit de bus dit jaar. Jammer.. Vannacht alleen nog PC Gaming en dan zijn de persconferenties alweer voorbij.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

't Gaat om het principe. Het is niets nieuws, trouwens. De eerste PS3's hadden backwards compatibility maar later werd deze functionaliteit geschrapt, zodat je de games die je al had voor PS1 en PS2 nog eens opnieuw zou kunnen kopen via de PS Store. En waarom ook niet? Als je als developer of fabrikant dik kan verdienen door je spel twee maal te verkopen op verschillende platforms?

Ik denk eerlijk gezegd dat dit een "in case of emergency break glass" manoeuvre is van Microsoft vanwege de tegenvallende verkoop van de One tegenover de PS4.

Wat je tweede afbeelding betreft: het draait vooral om misinformatie. Het klopt dat de aanschaf van een PC in eerste instantie vaak duurder is dan een console, maar dat bedrag heb je er al snel terug uit omdat PC games over het algemeen goedkoper zijn dan console games, zeker als je goed gebruikt van de diverse uitverkopen van Humble Bundle, Green Man Gaming en Steam. Op het moment is de Steam sale in volle gang en ik heb totnogtoe 7 games aangeschaft voor ongeveer € 65. Hoeveel console games denk je dat ik daarvan zou kunnen kopen? Eén misschien?

[table=simple]Rock of Ages |0,99 EUR

Prison Architect Standard|4,19 EUR

Watch_Dogs Standard|11,99 EUR

Counter-Strike: Global Offensive|6,99 EUR

Cities: Skylines|18,75 EUR

Stronghold Crusader 2|11,89 EUR

Totaal|54,80 EUR[/table]

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Wat je tweede afbeelding betreft: het draait vooral om misinformatie. Het klopt dat de aanschaf van een PC in eerste instantie vaak duurder is dan een console, maar dat bedrag heb je er al snel terug uit omdat PC games over het algemeen goedkoper zijn dan console games, zeker als je goed gebruikt van de diverse uitverkopen van Humble Bundle, Green Man Gaming en Steam. Op het moment is de Steam sale in volle gang en ik heb totnogtoe 7 games aangeschaft voor ongeveer € 65. Hoeveel console games denk je dat ik daarvan zou kunnen kopen? Eén misschien?

Het hangt er ook vanaf of je een hardcore gamer bent of een casual gamer (die geen 100 games per jaar speelt, bij wijze van spreken). Ik ben een casual gamer (en ook console gamer) en koop enkel games die me echt interesseren en waarvan ik zeker ben dat ik ze goed vind. Gloednieuwe games van €60 koop ik zelden (misschien 3 keer per jaar ofzo), waardoor een console voor mij voordeliger is dan ultra high end PC.

En consoles doen ook diverse uitverkopen hoor. Zo heb ik een tijdje geleden Assassin's Creed I, II en III aangeschaft voor ongeveer €20.

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had alleen die van Sony gezien. Ik snap niet dat CoD zo populair blijft, alle CoD's lijken op elkaar, ik zie echt nooit verschillen. Ik blijf bij Modern Warfare 2. :puh: De graphics gaan ook niet vooruit bij CoD.

Sommige games die bij Sony kwamen hadden echt ongelofelijke graphics, leek net echt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...