Jump to content

instellen automatisch richten


jillmick

Recommended Posts

Dat kan via het instellingen-menu. Open het pauzemenu, ga naar Settings, kies aan de linkerkant het tabje Controls, en vervolgens kun je in het schermpje rechts de optie Targeting mode aanpassen. De auto-aim mode waar je naar zoekt kun je activeren door deze optie op Assisted aiming te zetten.

Check ook de video hieronder, daarin worden de stappen van hierboven nog eens uitgevoerd.

Edit: zie ook het antwoord in je andere topic ;)

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 years later...
Op 23-5-2015 om 10:29, jillmick zei:

hoi hoi weet iemand hoe je automatisch richten kan instellen?

hij deed dat altijd, maar na laatste onderhoud niet meer en ik weet niet hoe ik dat weer aan krijg.

bedankt alvast

Ik heb dit ook en ik zoek al 2 maanden hiernaar ik word helemaal gek iedereen kan automatisch schieten op mij ik kan dat niet 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Hoe krijg ik Automatisch richten weer aan? Hij staat al op Assisted Aim - Full maar zodra ik ga schieten richt ik niet automatisch op een target... Heb er nooit last van gehad, is sinds een paar weken dat ie niet meer automatisch richt op targets ondanks dat ik het wel aan heb staan...  Iemand enig idee hoe ik dit gefixt kan krijgen?? Help me out!!!

Spoiler
Spoiler
Spoiler

 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...