Jump to content

Games niet afmaken.


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Heb jij ook veel spellen die je niet heb afgemaakt?

Dat je ze heb gekocht, ff heb gespeeld, maar verder heb laten liggen en niet heb afgemaakt?

Ik namelijk wel en ik stoor me er wel een beetje aan. Vind het namelijk zonde van mijn geld.

Ik heb nou minstens 50 spellen die ik heb gekocht, een keertje heb gestart, maar daarna gewoon heb laten liggen.

De top 5 bekende spellen die ik laat liggen zijn:

Watch Dogs.

L.A Noire

Assasin Creed (1 t/m 5)

Call of Duty Advanced Warfare

Wolvenstein.

Allemaal bekende spellen die hier en daar wel eens in een top 10 staan beste spellen. Maar ik heb deze dure spellen gekocht en dus laten liggen. Ik heb ook geen eens zin om het allemaal weer op te pakken.

Heb jij dit probleem ook?

Gr GTAKevin023.

>>> Door thebig: Onderwerp verplaatst.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    3

  • thebig

    3

  • Davedavy

    2

  • Nyltje

    2

Assasin Creed (1 t/m 5)

Gewoon een vraagje hoor maar waarom koop je Assassin's Creed 2 t/m 5 als je de voorgaande delen niet uitspeelt.

Dat vind ik dus ook zonde geld. Of heb je hoop dat het volgende deel je beter bevalt?

Ik heb weinig games die ik niet volledig uitgespeeld heb.

Alleen WatchDogs, maar die zat bij mijn PS4 en heb ik later voor winst verkocht. Die game heeft me nooit geboeid.

Bewerkt: door Da Phoenix
Link to comment
Delen op andere websites

Héél veel spellen heb ik gedownload en achteraf niet verder gespeeld dan missie 1.

Mijn top 10 lijstje:

CoD BO2 - AW

AC 2

Max Payne 3

Watch Dogs

Battlefield 3 & 4 & Hardline

Enemy Front

Forza Horizon 1 & 2

Bioshock Infinite

Naughty Bear

Formula 1

Verder heb ik ook een spel, Thief, gekocht en nooit gedownload of gespeeld :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelf vaak met de Games with Gold op Xbox One. Ik ben niet zo van de platform 2D games (m.u.v. Donkey Kong en de Mario series)

Deze speelt mijn vriendin vaak op mijn Xbox.

Ik heb zelf eigenlijk dit probleem nooit. Ik speel de games koste wat het kost uit. Gewoon om het einde mee te maken.

De enige game waarmee ik dit wel had was bijvoorbeeld Dark Souls. Ik vond het spel ook niet leuk, maar ik zag de special edition goedkoop bij de Game mania.

Ik koop eigenlijk ook alleen als ik ze ook daadwerkelijk uitspeel of leuk vind.

Mijn tip: Als je op zoek bent naar een game, maar je weet niet zeker of je hem leuk vindt. Lees dan reviews, speel demo's en bekijk video's. Dan krijg je vaak wel een beeld bij de game. Trailers daarin tegen kunnen soms van slechte invloed zijn. Ze halen het mooiste en spectaculairste uit de game en proppen het in een trailer.

Kijk dus goed wat je haalt en waar je interesses liggen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik dus echt niet. Een game voor console is al duur genoeg zoals het is. Als ik een game koop, dan wil ik mijn geld eruit halen en speel ik het ook helemaal uit. Voor ik een game koop, weet ik veelal wat ik ervan kan verwachten en ga ik geen games kopen die me zo slecht bevallen dat ik ze opzij leg vooraleer ik ze heb uitgespeeld.

Ik denk dat dit bij PC-gamers dit wel wat anders kan liggen. Als je meerdere games in bundels koopt, is het mogelijk dat er een paar bijzitten die je minder bevallen. Als je dan een paar van die bundels koopt voor de games die je wilt hebben en dan met tientallen games op overschot zit, is het gewoon niet haalbaar om die ook nog eens uit te spelen. Dat vraagt heel veel tijd en veel moeite, als de game je niet kan bekoren.

Dan vraag ik me ook af waarom je niet meer de moeite neemt om die games toch nog eens uit te spelen. Liggen ze gewoon totaal niet in je interesse?

Link to comment
Delen op andere websites

Dead island en dead island riptide speel ik nooit meer eigenlijk. Had misschien een week lol ermee, maar toen al gauw gestopt. Verder speel ik skyrim ook niet meer zo vaak, maar heb ik af en toe wel van die momenten dat ik het spontaan weer begin te spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Driver San Francisco

Assassins Creed 1

Splinter Cell Blacklist

Rollercoaster Tycoon 2

Rollercoaster Tycoon 3 (wel bijna, maar het is best moeilijk :7)

Grand Theft Auto Vice City

Grand Theft Auto IV

Hitman Absolution

Sleeping Dogs

Skyrim

Far Cry 4

Battlefield 3

En nog wel wat games, maar dat weet ik niet meer.

Maarja ik download ook games, dus er gaat geen geld verloren bij mij. Gta V heb ik wel gekocht, omdat ik zeker weet dat ik die lang blijf spelen.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn games:

-Thief

-Wolfenstein: The New Order

-Dying Lights

-Driveclub

-Dishonored

-The Evil Within

-Watch Dogs

-Far Cry 4

-Far Cry: The Wild Expedition

-Batman: Arkham Asylum

-Batman: Arkham City

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Vaak. Meestal koop ik games die me interesseren direct op Steam als ze in de uitverkoop zijn. Met name tijdens de Summer Sale (die volgens geruchten volgende dinsdag weer van start gaat) waar je op sommige momenten kortingen tot 85% voorbij ziet vliegen. Zo heb ik bijvoorbeeld eens Skyrim gekocht voor € 2,50, het GTA Complete Pack (3, VC, SA, IV, TBoGT) voor € 10, etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker, op steam heb ik ook aardig wat games die ik nog nooit heb gespeeld laat staan afgemaakt . Al zijn dat vaak wel games die ik een grote collectie heb gekocht voor een paar euro :puh: zitten dan een paar bij die ik echt wil.

Link to comment
Delen op andere websites

^

Ik heb een half uur geleden Batman: Arkham Origins gekocht voor 4,99 euro die normaal 20 euro kost. Waarschijnlijk zal ik hem amper spelen of zelfs helemaal niet. Games in sale (onder de 10 euro) die er goed uitzien koop ik meteen zonder aarzeling. Van mijn Steam collectie heb ik zeker de helft nog niet uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie hier echt zoveel games waar ik zelf zoveel van heb genoten of die ik zelf graag zou willen hebben en jullie dan blijkbaar zonder twee keer erover na te denken aan de kant laten liggen. Batman Arkham-serie, AC-serie, LA Noire, Watch Dogs en zelfs de GTA-serie, het ene ding wat ons allemaal zou moeten verbinden op dit forum. Onbegrijpelijk nope.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie hier echt zoveel games waar ik zelf zoveel van heb genoten of die ik zelf graag zou willen hebben en jullie dan blijkbaar zonder twee keer erover na te denken aan de kant laten liggen. Batman Arkham-serie, AC-serie, LA Noire, Watch Dogs en zelfs de GTA-serie, het ene ding wat ons allemaal zou moeten verbinden op dit forum. Onbegrijpelijk nope.gif

Nja ik deed Gta IV weleens, 4x maand en soms weer echt een paar keer per week. Tot Gta V (PC) kwam, heb ik het zo gedaan.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...