Jump to content

Games een paar keer afmaken


Nyltje

Recommended Posts

Na het Games niet afmaken topic dacht ik dat er ook wel een topic kon zijn over spellen die je juist veel te vaak hebt uitgespeeld. Dus welk spel hebben jullie heel vaak uitgespeeld?

Die van mij zijn toch wel Grand Theft Auto San Andreas en Splinter Cell Conviction.

En jullie?

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn games:

-Uncharted: Drake's Fortune

-Uncharted: Among Thieves

-Uncharted: Drake's Deception

-Tomb Raider: Legend

-Tomb Raider: Underworld

-Tomb Raider: Anniversary

-Tomb Raider

-The Last of Us/Left Behind

-Beyond: Two Souls

-Heavy Rain

-Splinter Cell

-Splinter Cell: Pandora Tomorrow

-Splinter Cell: Chaos Theory

-Splinter Cell: Double Agent

-Splinter Cell: Blacklist

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, origineel topic.

De game die ik het meest heb uitgespeeld, moet toch wel GTA: SA zijn. Een vijftal keer, waarvan één keer 100%. Andere GTA's heb ik ook al meerdere keren uitgespeeld, afgezien van degene die ik nog voor de eerste keer aan het spelen ben, uiteraard :puh:

De games van de Batman Arkham-reeks heb ik ook allemaal een keer of drie uitgespeeld. Arkham City toch onderhand ook al zo'n 5 keer. Speelt zeer vlot, maar is zo goed.

De laatste tijd heb ik veel games gekocht, dus heb ik niet veel tijd om oude games te herspelen of games die ik net heb uitgespeeld te herspelen. Ik wil dan gewoon zo snel mogelijk door naar die nieuwe volgende nieuwe game.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA SA, 5x (PS2, Xbox 360, PC, iPad en Android telefoon)

GTA VC, 2x (PS2, iPad)

GTA IV + EFLC, 2x (Xbox 360, PC)

GTA V, 2x (Xbox 360, PC)

GTA 3, 2x (PS2, iPad)

CoD MW2, 2x (Xbox 360)

Alle andere spellen heb ik slechts één keer uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ratchet & Clank 3 x8 (Een game die ik wel enkele keren met een vriend op één dag heb uitgespeeld)

Jak 3 x5 (Speelde ik met mijn zus vaak en ik ben zeker van minstens 5 keer uitspelen)

GTA IV x3 (Ben aan de vierde keer bezig)

NFS Underground 2 x3

Burnout 3 x2

The Saboteur x2 (Bezig aan de derde keer)

GTA SA x2 (Vaak begonnen, hoogstens 2 keer afgemaakt)

GTA VC x2 (Hetzelfde verhaal als SA, want ik heb wel 5 saves)

GTA TLaD x2

Mafia II x2

AC II x2

AC Brotherhood x2

AC Revelations x2

AC III x2

Link to comment
Delen op andere websites

Mafia 2 stuk of 5 keer. Geweldige game :tu:

GTA San Andreas 3x, 2x op PS2. De game ging raar doen, dus bij de mediamarkt een nieuwe gekregen. Uit paniek had ik de savegame toen verwijderd van mijn memory card :7 Andere keer was op de PC :)

Battlefield Bad Company 2 ook 3 keer. Easy, normal en hard :D.

GTA V 2x. Allebei op PS3.

Sniper Elite V2 ook 2x. Met DLC Killing Hitler :7

Link to comment
Delen op andere websites

Super Meat Boy :7, een flink aantal keer.

Blur(race game ps3) 3x

GTA V storyline 2x

Little Big Planet 1 en 2 beide 2x LBP 3 nog bezig :puh:

NFS prostreet 2x (op de wii :7 en ps3)

Portal 1 5x ofzo :D

Portal 2 minstens 2x, misschien bijna 3x

Op de wii

Zelda, twilight princess 2x

Super Mario Galaxy 1 2x

op de DS,

Verscheidende mario games vaak 2x of meer uitgespeeld

zoals New Super Mario Bros en Super Mario DS en de mario kart spellen.

Op de GBA Donkey Kong Country en Super Mario Bros Deluxe ontzettend vaak uitgespeeld.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

De enige game van deze generatie die ik meerdere keren uitgespeeld heb ik GTA IV. Ik ben echt verslaafd aan dat spel, ik denk dat ik 'm zo'n 5 maal heb uitgespeeld. Als ik kijk naar mijn vorige game-leven, dan heb ik het over spellen op de (S)NES en kom ik uit bij games als Super Mario Bros 1, 2 en 3, Super Mario World, enkele Zelda-games, Ducktales en weet ik wat. Die kon ik eindeloos spelen. Ik ben trouwens wel benieuwd wie ooit Duck Hunt heeft uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

De enige game van deze generatie die ik meerdere keren uitgespeeld heb ik GTA IV. Ik ben echt verslaafd aan dat spel, ik denk dat ik 'm zo'n 5 maal heb uitgespeeld. Als ik kijk naar mijn vorige game-leven, dan heb ik het over spellen op de (S)NES en kom ik uit bij games als Super Mario Bros 1, 2 en 3, Super Mario World, enkele Zelda-games, Ducktales en weet ik wat. Die kon ik eindeloos spelen. Ik ben trouwens wel benieuwd wie ooit Duck Hunt heeft uitgespeeld.

Nu we het over die games hebben moet ik zeggen dat ik Super Maio Bros (DS) een stuk of 10x heb uitgespeeld. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Nou daar komt de lijst der lijsten:

  • Call of Duty 4: 4x uitgespeeld - Regular/Veteran/Collectibles/Overige Achievements
  • Call of Duty Modern Warfare 2: 5x Regular/Hardened/Veteran/Collectibles/Overige Achievements
  • Call of Duty Black Ops: 5x uitgespeeld - Regular/Hardened/Veteran/Collectibles/Overige Achievements
  • Call of Duty Modern Warfare 3: 5x uitgespeeld Regular/Hardened/Veteran/Collectibles/Overige Achievements
  • Call of Duty Black Ops 2: 4x uitgespeeld Regular/Veteran/Collectibles/Overige Achievements
  • Call of Duty Ghosts: 4x uitgespeeld Regular/Veteran/Collectibles/Overige Achievements
  • Call of Duty Advanced Warfare: 2x uitgespeeld Regular/Veteran
  • Battlefield 3: 3x uitgespeeld (Collectibles/Makkelijk/Moeilijk)
  • Battlefield 4: 3x uitgespeeld (Collectibles/Makkelijk/Moeilijk)
  • Elder Scrolls V: Skyrim: 2x uitgespeeld (Inclusief 95% van de side missies gok ik)
  • Grand Theft Auto III: 1x uitgespeeld (Op dit moment bezig voor de 2e keer)
  • Grand Theft Auto San Andreas: 3x uitgespeeld (Straks weer beginnen aan de 4e keer)
  • Grand Theft Auto IV: 3x uitgespeeld (PC (1x) - Xbox360 (2x))
  • Grand Theft Auto V: 3x uitgespeeld (Xbox360 (2x) - Xbox One (1x) - Ga ik nog een keer doen)
  • The Walking Dead: The Game 1 & 2 - Allebei 1x uitgespeeld. (Xbox 360 en Xbox One)
  • La Noire: 2x uitgespeeld
  • Watch Dogs 1x uitgespeeld
  • Sniper Elite 2: 3x uitgespeeld Makkelijkst, Moeilijkst, Collectibles
  • Sniper Elite 3: 2x uitgespeeld bij 3e keer ging de game stuk..
  • Murdered Soul Suspect: 2x uitgespeeld 1e keer gameplay/2e keer collectibles
  • Gears of War: 6x uitgespeeld - 3x op PC en 3x op Xbox 360 (Collectibles/Makkelijk/Moeilijk)
  • Gears of War 2: 3x uitgespeeld (Collectibles/Makkelijk/Moeilijk)
  • Gears of War 3: 3x uitgespeeld (Collectibles/Makkelijk/Moeilijk)
  • Gears of War Judgement: 3x uitgespeeld (Collectibles/Makkelijk/Moeilijk)
  • Tomb Raider: 2x uitgespeeld
  • Lord of the Rings: War in the North: 3x uitgespeeld (Collectibles/Makkelijk/Moeilijk/Achievements)
  • Fable II: 2x uitgespeeld (Vriendin speelt het nu)
  • Fable III: 3x uitgespeeld (Andere keuzes maken)

Alle Assassin's Creeds slechts 1x gespeeld daarna alle achievements gehaald en spel weggelegd.

Daarnaast zijn er nog talloze games die ik gespeeld heb, maar slechts een keer gespeeld. ;)

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...