Jump to content

Nieuw! Tekeningen! Bonus! Dingen!


Silverbyte

Recommended Posts

Ik ben de laatste weken niet bijster actief geweest, waarvoor mijn excuses, maar dat was deels omdat ik druk bezig was met tekenen. Er is weer aardig wat gescribbled dat ik jullie wil laten zien, dus without further ado...

26pg7aU.png

fJQ72iy.png

FGm6FVo.png

9jdIL8p.png

Dkw879l.png

ULghBkA.png

mkZJDaN.png

wAn8DFp.png

Link to comment
Delen op andere websites

Op het eerste gezicht lijkt het allemaal simpel om zelf ook zoiets te maken, maar je moet het maar kunnen hoor! Ik vind de felle kleuren die je altijd gebruikt erg leuk en vrolijk ogen. Ik zou zeggen; ga vooral zo door en blijf dit soort tekeningen met plezier maken!

Link to comment
Delen op andere websites

Heel vet en weer wat ansera :tu:

Op het eerste gezicht lijkt het allemaal simpel om zelf ook zoiets te maken, maar je moet het maar kunnen hoor!

Jup ik spreek uit ervaring :7

Misschien maar weer eens proberen :puh:, want dit is wel heel vet :D

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Doet me denken aan GTA VC. Het maakt me blij door een of andere manier :puh:

Typische VC kleuren komen volop aan bod dus ik ben het volledig met je eens. Vind dit soort art wel ossum!
Link to comment
Delen op andere websites

Wow. Leuk dat je weer een paar tekeningen laat zien. Ik kan er naar blijven kijken en toch zie ik steeds weer nieuwe grappige details. Zo is de gitaar een terugkomend dingetje; gebruik je je eigen omgeving ter inspiratie?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties jongens, vind het altijd zo tof om jullie kijk op dingen te lezen. :tu:

Wow. Leuk dat je weer een paar tekeningen laat zien. Ik kan er naar blijven kijken en toch zie ik steeds weer nieuwe grappige details. Zo is de gitaar een terugkomend dingetje; gebruik je je eigen omgeving ter inspiratie?

Mijn eigen omgeving is zeker een grote bron van inspiratie. Ik ben gek op gitaren, maar verwerkte ze tot voor kort eigenlijk nooit in mijn tekeningen. Recentelijk kwam ik echter een tekening van een andere illustrator tegen, waarop twee meisjes met gitaren waren afgebeeld. Ik had toen echt een eureka-momentje: waarom had ik dit nooit bedacht?! Het resultaat is bijvoorbeeld dit. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...