Jump to content

Onderzoek positieve effecten video games (met beloning)


Iris1293

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Mijn naam is Iris en ik ben van de Radboud Universiteit in Nijmegen. Ik help daar mee aan een onderzoek naar de positieve effecten van video games op het welzijn.

Ben jij tussen de 18 en 20 jaar? Vul voor een onderzoek van de Radboud Universiteit naar de positieve effecten van games de vragenlijst in op *KNIP* Voldoe je aan de selectiecriteria, dan kun je meedoen aan de 2de fase van het onderzoek, waarbij je in totaal 35 euro aan cadeaubonnen kunt verdienen! En als dat nog niet genoeg is, krijg je ook 4 weken een playstation 3 mee naar huis met ofwel de game Journey ofwel de game Flower!

In de youtube link staat nog een promotiefilmpje waar ook wat beelden van de games in verwerkt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Journey, een geweldige game. 35 euro aan cadeaubonnen en een leen PS3 met een game die je weer terug moet geven.

Wel jammer dat je allerlei persoonlijke gegevens moet afgeven. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo Iris!

Welkom op het forum, ten eerste. Je doet een erg interessant onderzoek welke een mooie maatschappelijke waarde kan hebben. Goed bezig! Helaas is het niet toegestaan om reclame te maken op het forum, wat bij deze helaas wel gebeurt. Een linkje in je signature is uiteraard wél toegestaan. Dit alles valt te lezen in de forumregels.

Bij vragen kun je me altijd een PB sturen. Hier zit vanaf nu een slottie op. slotje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...