Jump to content

FIFA 16


TekaLoca

Recommended Posts

FIFA 16

Ontwikkelaar: Electronic Arts

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Sport, voetbal

Platforms: TBA, maar in principe op: Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, PSVita en PC

Aantal spelers: TBA

Release: 25 september 2015

Demo: TBA

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    54

  • TekaLoca

    53

  • KoningJesper

    37

  • NickOwnage

    34

"eerste nieuws over Fifa 16"

Is Fifa niet gewoon dat spel wat elk jaar hetzelfde blijft?

ohnee wacht. Graphics zijn echt van die mega verbeterpunten. Zie vanaf Fifa 12 al echt geen verschil meer in de Graphics hoor. En dan blijven mensen maar met 60 euro gooien voor een uitgemolken spel :tu: mensheid :tu:

mijn mening ^

Link to comment
Delen op andere websites

"eerste nieuws over Fifa 16"

Is Fifa niet gewoon dat spel wat elk jaar hetzelfde blijft?

ohnee wacht. Graphics zijn echt van die mega verbeterpunten. Zie vanaf Fifa 12 al echt geen verschil meer in de Graphics hoor. En dan blijven mensen maar met 60 euro gooien voor een uitgemolken spel :tu: mensheid :tu:

mijn mening ^

Stadions PL zijn toch wel een serieuze verbetering tov 14. Verder zijn de graphics wel merkbaar beter in 15, maar nog steeds niet goed genoeg imo.
Link to comment
Delen op andere websites

FIFA, ieder jaar weer de enige echte zekere aankoop. Ik ben benieuwd naar de aankondiging van morgen. FIFA 16 is helemaal geslaagd als je, net als (heel) vroeger weer kunt zaalvoetballen, een doodschop kunt geven aan de keeper en als je als scheidsrechter en/of lijnrechter kunt spelen. Of beter nog, de vierde man!

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel niet maar uh...

- Eerste Divisie

- VEEL meer stadions waaronder het PSV Stadion en De Kuip

Dan iets meer de geloofwaardigere kant op.

- Een echte jeugd academy

- Een langzamere (realistische) snelheid (FIFA 15 was veel te snel)

Ik zou het nog vetter vinden als je zelf een club in career mode kan opbouwen met bv je eigen stadion die je van scratch kan createn, maar ik vrees dat zoeits er nooit in zal komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk, ga ik zeker kopen.

Er zijn nog veel verbeterpunten maar iets wat ze zeker moeten doen is de Oekraïnse eerste klasse. Dinamo Kiev, Shaktar Donetsk en Dnipro Dnipropetrovsk hebben het wel goed gedaan op Europees vlak dit jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd naar de aankondiging, ik verwacht er niet al te veel van. Het spel is misschien niet ieder jaar vernieuwend en het echt niet altijd waard om de volle mep er voor te betalen (vergeleken met de vorige, te weinig veranderingen) maar die transfers he, die moet ik gewoon hebben.

FIFA, ieder jaar weer de enige echte zekere aankoop. Ik ben benieuwd naar de aankondiging van morgen.

Hier hetzelfde, speel FIFA ook zeker het vaakst en het langst van alle games. De meeste games leg ik na een aantal weken echt weer in de kast, maar FIFA speel ik toch iedere week (een jaar lang) een paar uur. Ik speel eigenlijk alleen Ultimate Team overigens.

- VEEL meer stadions waaronder het PSV Philips Stadion en De Kuip

:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel niet maar uh...

- Eerste Divisie

- VEEL meer stadions waaronder het PSV Stadion en De Kuip

Dan iets meer de geloofwaardigere kant op.

- Een echte jeugd academy

- Een langzamere (realistische) snelheid (FIFA 15 was veel te snel)

Ik zou het nog vetter vinden als je zelf een club in career mode kan opbouwen met bv je eigen stadion die je van scratch kan createn, maar ik vrees dat zoeits er nooit in zal komen.

PSV en De kuip komen er niet in!

Zelf wil ik de kuip ook hoor maar hier is het antwoord:

- Bijv feyenoord is dat verplicht reclame te maken voor fifa16 en moet ook een x bedrag aan fifa geven om het stadion te laten bouwen in fifa16 geld voor alle clubs...

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst zien dan geloven. Het zou best kunnen dat vrouwenteams in FIFA komen. Dan weet ik al dat iedereen die dus als eerste gaat spelen.

Maar bij WWE en UFC heb je ook vrouwencompetities, dus het zou best kunnen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook weer erg veel zin in deze game. Ik ben dat ook wel benieuwd naar wat de aankondiging zal zijn. Ik hoop overigens dit jaar op wat meer management. Ik zie dan ook graag een game voor me dat een combinatie van Football Manager en FIFA is. Ik hoop dat hier naar toe wordt gewerkt. Elk jaar komt er wel weer een stukje management bij. Het scouten bijvoorbeeld is al een stap in de goede richting.

Daarnaast zou het inderdaad ook fantastisch zijn om eens scheidsrechter te zijn en dat je hiervoor ook een carriere kan opbouwen. Beginnen als vierde man en eindigen als scheidsrechter in de finale van het WK voetbal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...