Jump to content

Fable Legends


NickOwnage

Recommended Posts

Fable Legends



Ontwikkelaar: Lionhead Studios

Uitgever: Microsoft Studios

Genre: Action & Adventure

Platforms: Xbox One, Microsoft PC

Aantal spelers: 1 - 5 spelers

Release: TBA 2015

Demo: Closed Beta

Website: Fable Legends Website

2vwtwu9.jpg

Er is nog geen releasedatum bekend voor deze game. Fable Legends is aangekondigd bij de E3 2014 in Los Angeles.

Het is bekend dat je het spel kan spelen verschillend van 1 - 5 spelers. Je speelt met 4 "Heroes" tegen 1 "Villain".

Je kon je inschrijven voor de "Closed Beta", ik ben daarvoor uitgekozen om dit spel uit te testen. Meer informatie volgt. Ik mag helaas geen gameplay footage delen. Ik ga het wel opnemen, misschien dat ik hier later nog iets mee kan.

Het spel is nu aan het downloaden, dus ik zal spoedig meer info geven.

Volgens de officiële website van Fable Legends zal deze game Free-To-Play zijn. Dat zal zijn het spel plus alle uitbreidingen.

Bron

Reeds bekende gameplay beelden van de game:





[media]https://www.youtube.com/watch?v=WOK8UswnCrM[/media]

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Verkeerde naam? Moet je ff Microsoft opbellen, die kunnen dat wel veranderen. ;)

Je wordt wel uitgenodigd voor de Beta, hé? Je kan je aanmelden. Volgens mij zijn er niet zo heel veel Beta testers. Ik heb gewoon mazzel gehad.

Vanavond om 21:00 uur start de Closed Beta. Ik ben benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

Verkeerde naam? Moet je ff Microsoft opbellen, die kunnen dat wel veranderen. ;)

Je wordt wel uitgenodigd voor de Beta, hé? Je kan je aanmelden. Volgens mij zijn er niet zo heel veel Beta testers. Ik heb gewoon mazzel gehad.

Vanavond om 21:00 uur start de Closed Beta. Ik ben benieuwd.

Ik heb me nu gewoon maar geregistreerd en moet ook even mijn email accounts gaan checken.. :puh: Een account heeft bijvoorbeeld gta 4 en dirt 3 er opstaan en heb der nog eentje met een paar andere.... (ik vervloek je mark van 4 jaar terug.. :7 )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me nu gewoon maar geregistreerd en moet ook even mijn email accounts gaan checken.. :puh: Een account heeft bijvoorbeeld gta 4 en dirt 3 er opstaan en heb der nog eentje met een paar andere.... (ik vervloek je mark van 4 jaar terug.. :7 )

Voor de PC versie geregistreerd neem ik aan? :7

Zou mooi zijn als je ook de Beta zou kunnen spelen. Ik zit er eigenlijk de hele dag op te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb ook liever de originele. Na Fable III is de game totaal verandert. Ik weet ook niet wat er van deze game terecht komt, maar het is wel aardig. Het scheelt dat de game gratis is en ik denk dat ze hem daarom ook F2P maken. Heb liever een nieuwe betaalde game zoals de oude.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...