Jump to content

Tommie's foto dump


Tommie59

Recommended Posts

Mooie foto's! Maar ik zou dat echt nooit doen, met de bus naar Parijs... ik word al misselijk als ik die foto's zie... pfff

Dacht ik dus ook, maar het viel mee.

Was trouwens wel een beetje saai, 7 uur in een bus.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ging vooral om het glooiende landschap dat lekker, maar dat is lastig op de foto te zetten als je met 99 km/u erdoorheen raast. (2e beetje te zien boven de brug) :$

En die tolhokjes; ach :7 ik ben nooit verder geweest dan de Ardennen, dit was mijn eerste keer in Frankrijk en dan maak ik echt van alles foto's. :7 (En volgens mij waren ze ook voorbijgekomen in het programma 'De slechtste chauffeur van Nederland' ) :7

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik ergens kom waar ik niet zo snel weer kom (zoals Frankrijk) ben ik nog in staat om van elke straat een foto te maken. :7 Dit viel nog wel mee, maar het zal wel meer uit verveling geweest zijn. 7 uur in een bus is megasaai. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Geniaal. En dat is echt zonder een spatje sarcasme ofzo. Juist van de meest simpele dingen een foto maken, slecht of niet... gewoon hop 'pats' op de korrel. Misschien kijken we nu allemaal van... Meh, wat is dit nou weer voor meuk. Maar juist die foto's met van die dagelijkse dingen worden extra speciaal over 20-40 jaar.

Bijv.:

2bca861bbf7d784664ffa58374acbebc.jpg

atzo01.jpg

Dat laat je perfect de sfeer proeven van die tijd. Helemaal als je er zelf dan geweest ben, dan zijn het dit soort insta-shots die juist leuk zijn.

En ik vind dat soms prachtig om te zien, dat je een foto maakt van een trekpleister, waar dan tientallen toeristen op staan en een auto dwars door het beeld komt of een foto van een snelweg of de achterkant van een random persoon op de korrel legt. Tja, je moet er maar van houden... Ik vind het top :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Die foto's uit Duitsland zijn wel vet, ook die bossen. Misschien een tip voor de volgende keer, misschien kan je beter je foto's selecteren. Zijn er een aantal niet goed geworden, en zijn ze heel wazig, gooi ze dan gewoon weg, ik doe hetzelfde met Instagram. Als ik niet tevreden ben met iets dan komt die foto ook niet op mijn Instagram. Helaas kon ik niet de foto's bekijken van Parijs omdat het zoveel waren dat mijn computer bijna vast ging lopen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ziet er echt mooi uit Tom. Vooral met dat regenachtige plensweer komt er een mooi resultaat uit. Bad bentheim vind ik ook altijd wel een pitoresk plaatsje (met die kikkers en schildpadden in die vijver bij het slot :puh:).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...