Jump to content

paar vraagjes


Beltie

Recommended Posts

Hallo ik speel sinds kort GTA V online.

Maar ik kan er nog niet achter komen hoe bepaalde functies werken.

Niet alle vragen hebben perse met GTA V online te maken.

Vraag:

1: Hoe kan ik de boost of de rockets activeren in GTA race?

2: Hoe doe ik de parachute om die ik al bij me heb of gaat dit automatisch?

3: Hoe kan ik foto's maken zonder de mobiele telefoon te gebruiken of is dit niet mogelijk?

A.V.B. Beltie.

Bewerkt: door Beltie
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, Beltie!

Welkom op het forum.

Om gelijk met de deur in huis te vallen wat betreft jouw vragen:

  1. Volgens mij kan dit met de LB of RB knoppen op jouw controller/Speel je op de PC dan is dit "E" knop.
  2. Als je een parachute hebt gekocht/bezit, dan komt deze automatisch op jouw rug als je van een gebouw/brug/etc. afspringt.
  3. Je kan alleen foto's maken met de mobiele telefoon. Als je op de PC speelt zou je de "Print Screen" knop kunnen gebruiken en dan jouw bestand plakken in een paint bestand en vervolgens opslaan.

Hopelijk helpen deze tips jou verder op weg! :tu:

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Om raketten en/of boosts te gebruiken moet je op de claxonknop drukken (consoles linkerstick indrukken en pc zoals Nick zegt de "E" toets

Parachute komt automatisch op je rug als je valt, maar je kan hem ook zelf omdoen (wat je een grotere overlevingskans geeft bij lagere hoogtes) door naar het Interaction menu te gaan ( PS3/ Xbox: SELECT ingedrukt houden, PC: M) » Inventory » Parachute » en dan 'Show parachute' op 'On' zetten.

(Hier kan je overigens ook je parachutekleur, parachute rugzak en parachute rook aanpassen die je allemaal kan aanschaffen bij Ammu-Nation)

Veel plezier met GTA V/Online! :)

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor het antwoorden het is me nu al aardig gelukt met sommige dingen.

Als me iets niet lukt of nog niet duidelijk is kom ik er nog wel op terug.

Ja ik speel via PC ik was vergeten dit te vermelden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo.

Hoe kan het zijn dat ik in GTA V Online,

Geen Karin Kuruma(armored) kan kopen ik zie hem geen eens in mijn telefoon (website) staan waar anderen hem kopen.

Hoe kan ik foto's die ik gemaakt heb met de telefoon terug kijken op me pc???

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst de eerste heist hebben gedaan (fleeca job) voordat je een kuruma kan kopen.

Ik speel zelf niet op de pc maar als je op de ps4 een foto maakt met de telefoon moet je hem eerst naar de social club uploaden voordat je hem daar kan zien,weet niet precies hoe je dat op de pc doet maar ik neem aan ergens in de ingame gallerij op een bepaalde toets drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo.

Hoe kan het zijn dat ik in GTA V Online,

Geen Karin Kuruma(armored) kan kopen ik zie hem geen eens in mijn telefoon (website) staan waar anderen hem kopen.

Hoe kan ik foto's die ik gemaakt heb met de telefoon terug kijken op me pc???

Foto's die je maakt worden naar je Social Club account gestuurd. Oftewel, ga naar de Social Club website, log in, en kijk bij Snap-O-Matic op je profiel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...