Jump to content

NickOwnage

Recommended Posts

Lego World



Ontwikkelaar: TT Games, Traveller's Tales

Uitgever: Warner Bros Int. Entertainment

Genre: Actie/avontuur/simulatie builder

Platforms: PC

Aantal spelers: 1 ?

Release: 2 Juni 2015

LEGO is hier met een nieuwe game! Hij is in Early-Access te downloaden via Steam voor slechts €14,99! Velen zeggen dat het tijdperk van Minecraft voorbij is met deze geweldige game. Happy Gaming!

thumbsup2.gif

Kijk deze trailer en de gameplay hieronder dat zegt genoeg:

Trailer:

Gameplay:

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het ook al voorbij zien komen. Ik weet nog niet helemaal wat ik ervan moet denken.

Wat ik echter wel denk is dat deze game Minecraft zeker niet gaat verplaatsen. In de eerste plek heeft Minecraft echt een gigantische community, wat normaal is als meest verkochte spel ooit op PC. Daarnaast verschilt de gameplay toch wel serieus tussen de twee. Als je het toch wil vergelijken, lijkt Lego World meer op een mix van wat in Minecraft survival en creative is.

Zit er iets van een verhalend element in? Of moet je gewoon dingetjes bouwen en de skeletten van je afhouden?

Link to comment
Delen op andere websites

Net als Minecraft zit er geen verhaal in. Je speelt dingen vrij door ze te vinden in de wereld. Je begint met de optie om alleen huizen te bouwen door handmatig te bouwen of een huis te spawnen. Verder geen voertuigen of dieren, zodra je deze tegenkomt kun je ze eenmalig aanschaffen met LEGO Coins die je verdient door dingen te slopen of interactie mee te doen.

Je begint met 2 characters. Je kan er meerdere vrijspelen door ze tegen te komen net als voertuigen, bloemen, huizen etc.

Hoe meer je ontdekt hoe meer je dus kan gebruiken. Het is meer een sandbox game, die totaal draait op het avontuur.

Ik heb het net even gespeeld, het is echt leuk om te spelen, ontdekken en bouwen. Ik heb echter geen goede grafische kaart, dus het loopt niet mooi. De besturing is eenvoudig en verloopt wel soepel.

Ik hoop ook op een console versie eerlijk gezegd. Daar heb ik nog niks over gelezen. :(

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Het spel fascineert me op het moment best wel (zo afgaande op wat ik al heb gezien)

Wat ik me afvraag bij de game: Zou er een goede compatibiliteit zijn met een controller? Het blijft een Lego-game, dus... wie weet :v

Link to comment
Delen op andere websites

Jaaaaa, LEGO! Ik heb werkelijk waar helemaal niks met Minecraft, maar deze game lijkt me misschien wel leuk om te gaan spelen. Dat komt denk ik doordat ik bekend ben met Lego. Ik heb vroeger gigantisch vaak met Lego gespeeld en vindt het nog steeds wel leuk om spelletjes daarvan op de computer te doen. Ik ben benieuwd naar de game! Wil wel eerst de reacties afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

De jongensdroom van iedereen natuurlijk om in zo'n grote wereld met Lego te kunnen bouwen. Als het een survival mode a la minecraft krijgt ben ik meteen verkocht. Vraag me alleen wel af of er ergens nog een koppeling wordt gemaakt naar real life Lego, dat je je eigen ontwerpen kunt bestellen ofzo en ze dan krijgt thuisgestuurd. De markt voor echte Lego tot kinderen van 12 jaar zal altijd wel blijven bestaan, maar misschien kunnen ze zo ook iets verdienen aan 12+.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik zo naar de gameplay beelden kijk ziet het er grafisch ook nog best netjes uit! :tu:

Hopelijk komt er ook nog iets van een multiplayer waar ze het al wel over hadden, dan is dit spel natuurlijk gewoon 'epicness'

Voor Lego ben je natuurlijk nooit te oud :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Zojuist Lego Worlds aangeschaft. :D Op het eerste gezicht een hele leuke game, ben nog niet echt aan het bouwen geweest maar vooral verzamelen. Moet nog een beetje wennen aan de manier van besturen want die verschilt wel echt met minecraft. Denk dat het spel grafisch ongeveer net zo zwaar is.

Link to comment
Delen op andere websites

De 29e schijnt de Mac versie uit te komen right?

Er stond op de store page dat ze eerst de windows versie volledig werkend willen krijgen voordat er een mac versie komt. Dus ik denk dat dat pas komt als de early access periode al voorbij is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...