Jump to content
Joriz

Check dit! GTAV nagespeeld in real life!


Wow check deze graphics. Dit ziet er bijna net zo goed uit als Grand Theft Auto V. In het 'spel' real life (door sommige ook Outside of het echte leven genoemd) is GTA5 nagespeeld. Ik moet zeggen dat het echt herkenbaar is en dat Los Angeles wel heel veel weg heeft van Los Santos. Nadeel van het spel real life schijnt te zijn dat je maar één leven hebt. puh2.gif

Dit filmpje is echt heel

met selfie sticks en door te filmen vanaf andere wagens. Veel kijkplezier bij dit super mooi nagespeelde GTAV filmpje! thumbsup2.gif

Ben je ook een leuk GTA nieuwtje tegen gekomen of werk je zelf aan wat bijzonders wat je met iedereen wilt delen? Laat het me dan weten zodat het ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Voor wat ik ervan begrepen heb werkt het alleen op neurocomputers tot op heden. De wachttijd om er een te krijgen zijn 9 (serieus!) maanden en dan heb je jaren nodig om het een beetje onder de knie te krijgen.

Mij echt veel te lang, ik wacht wel op een opvolger.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk filmpje. De making-of geeft goed weer hoeveel tijd en werk er eigenlijk in gaat zitten, je moet het er maar voor over hebben.

Nadeel van het spel real life schijnt te zijn dat je maar één leven hebt.

Pff, stom spel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...