Jump to content

Goede gratis video edit software


Matthias1999

Recommended Posts

Hallo,

Weet iemand misschien een goede gratis video edit software?

Het zou handig zijn als de basis wel snel te begrijpen is

als je nog niet met een programma als dat hebt gewerkt.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan altijd een 30 dagen proefversie downloaden. Ik weet niet wat je wilt doen? Alleen knippen en plakken met een muziekje eronder of echt veel effecten erbij enz. Ik gebruik Sony Vegas en daarvan is een proefversie die hier te downloaden is. http://www.sonycreat...trials/vegaspro

En anders gewoon Windows Movie Maker. :puh:

Ik gebruik Sony Vegas vaak en ik ben er erg bekent mee, dus je kan me alles vragen.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil eigenlijk wel wat meer dan movie maker, maar heb het wel wat langer nodig dan 30 dagen.

Dus weet iemand misschien of er ook een goede gratis video editor is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik zelf Wondershare (30 euro), ik weet dat deze niet gratis is. Het is een basisprogramma met wel een aantal extra's. Het gebruik is eenvoudig.

Je hebt wel videobewerkingsprogramma's, maar deze zijn meestal gewoon niet gratis. Zeker niet als je er echt wat mee wilt doen.

Dan houdt het bij Windows Movie Maker wel op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Lightworks gedownload maar als hij is gëinstaleerd dan krijg ik een error dat Windows Firewall hem niet accepteert.

Aan uitzonderingen toevoegen en anders je firewall tijdens de installatie uit en erna weer aan.
Link to comment
Delen op andere websites

Losse .dll files downloaden moet je dus echt nooit doen. Echt nooit. De kans dat je hiermee een stuk malware of verminkte code binnenhaalt is behoorlijk groot.

De error die je krijgt heeft te maken met DirectX9 bestanden die missen op jouw computer. Je kan die downloaden op de website van Microsoft: https://www.microsof...ails.aspx?id=35

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...