Jump to content

[PS4] GTA Online Ill-Gotten Gains Meeting 14-06-2015 (20:00)


Joriz

Recommended Posts

med_gallery_1_5_1568507.jpg

Boeiende gameplay begint vanaf circa de 27ste minuut

Het is tijd voor een speciale meeting voor rijke tatta's en andere mensen met stijl. De Ill-Gotten Gains Meeting zal op zondag 14 juni 2015 om 20:00 worden gehouden speciaal tijdens het event weekend van Rockstar Games. We zullen de event playlist gaan spelen en andere jobs die extra veel geld (GTA$) en RP opleveren en daarnaast natuurlijk alle nieuwe items gaan checken.

Natuurlijk komt er weer een livestream van de meeting die te volgen is in de GTAGames.nl chat

Regels:

  • Vernielingen van andermans materiaal is niet de bedoeling.
  • Indien je een headset hebt is deze gebruiken aangeraden. Schelden tegen elkaar is natuurlijk niet de bedoeling.
  • Gezelligheid en respect is waar onze forummeetings om draaien.

Extra informatie:

We zullen deze avond weer starten in freeroam en verzamelen met een auto dus weer bij de Los Santos Customs die iets ten noorden van het centrum is. Geef je hier onder op door je forumnaam, Social Club en of je een headset hebt achter te laten.

Alle deelnemers dienen er voor te zorgen dat ze op 14 juni voor 20:00 GTAV op hun PS4 aan hebt staan zodat ik je een uitnodiging kan versturen voor onze besloten sessie. Nadat we in freeroam zitten zullen we natuurlijk de nieuwe DLC items checken. Daarna zullen we verder gaan met het spelen van diverse vette nieuwe deathmatches, races en andere jobs van de event playlist.

Naast het gebruik van je headset en de chat in het spel kan communicatie via de GTAGames.nl chat. Zodat je ook kan communiceren zonder headset of als je bijvoorbeeld de sessie niet in kunt komen.

Deelnemers:

[table=header]Deelnemers|PSN|Aanwezigheidsstatus|Headset

@Joriz|Joriz86|Aanwezig|Ja

@tjarda1999|foxsniperpro|Nog niet zeker|Ja

@KaiSkillzz|alaska1001|Nog niet zeker|Ja

@DDT Dorus|ddtdorus|Aanwezig, Iets later|Ja

@Kevske013|Kevinsmulders013|Waarschijnlijk|Ja

@Just__Ownd|Just__Ownd|Aanwezig|Ja

@DonDemirel|dondemirel|Waarschijnlijk|?

@GekkeHenkie030|GekkeHenkie030|Aanwezig|Ja

@Wiskie78|Wiskie|Aanwezig|Ja

@JaCkYJoJoGaMER|jackyj0j0gam3r|Nog niet zeker|Nee

@Jorn0co|jorn0cool|Aanwezig|Ja

@nolms|nolms|Aanwezig?|Ja

[/table]

Aantal plekken vrij: 0

Bewerkt: door Joriz
bijgewerkt :)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de lijst even bijgewerkt.

Zo te lezen moet het niet te mooi/warm weer worden. Gamen met heel warm weer doe ik ook niet graag. De voorspelling te zien lijkt het er op dat we gewoon GTA Online kunnen spelen zonder door het spel heen te zweten. :puh:

Wil je ook meedoen geef je vooral op!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil je niet van de roze wolk halen, maar het event bestaat maar uit 2 jobs :$ Heb hem gisteren met m'n crew gespeeld en was in een half uur klaar. Zou als ik jullie was na het event wat losse adversary modes spelen, zoals ik deed. ;) Veel plezier!

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de lijst weer bijgewerkt.

Ik wil graag twee mensen aanmelden

Mochten andere mensen ook mee willen doen, verzoek ik dat ze zich zelf aanmelden. Ik wil deze meeting toch echt voor forumleden houden, zodat als er iets mocht zijn tijdens de meeting je altijd dat in de chat kan melden en ik ook vice versa contact op kan nemen.

Ik wil je niet van de roze wolk halen, maar het event bestaat maar uit 2 jobs bloos.gif

Das wel heel kort. Ben langere event playlisten van R* gewend. Ik wil hem sowieso gaan spelen om te kijken wat R* heeft gemaakt. :)

gewoon races ekstra aanmaken of een goeie joblist spelen..

Zoals altijd zal deze meeting ook een diversiteit aan races, deathmatches, capture etc... krijgen. We gaan echt niet de hele tijd hetzelfde doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...