Jump to content

[Discussie] vaste cameraposities in jobs


Big Boss

Recommended Posts

In de "next-gen" versies van GTA Online kan de host in jobs beslissen om de camera vast te zetten op first person, dan wel third person mode. Wat vinden jullie hier van?

Ik vind het zelf ronduit irritant en als ik per toeval in een job terechtkom die vast staat in first person mode dan ben ik direct weer weg. Ik vind first person absoluut niets aan en mede door de het kleine field of view zie je maar heel weinig van wat er rondom je gebeurt. Spiegels in auto's werken ook niet dus daar heb je ook al niks aan. Elke speler moet ten alle tijden zelf kunnen beslissen welke camera mode het best bij zijn stijl past. Het is niet de taak van de host om dat te beslissen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan wel begrijpen dat het irritant is om in een vakje gedwongen te worden, maar zoals je zelf al aangeeft heb je in first person mode maar een beperkt deel van de omgeving dat je ziet in tegenstelling tot third person view. Dat geeft iemand die in third person view zit toch een aanzienlijk voordeel ten opzichte van iemand die in first person zit. Daarom vind ik het niet meer dan logisch dat er een optie is om het voor iedereen gelijk te houden.

Zelf heb ik alleen GTAV voor de PS3 en kan dus niet in first person spelen, maar ik vermoed dat ik er zelf ook niet al te veel aan zou vinden.

Wellicht zou R* dan best maken dat je meteen zit of een bepaalde job een vast camerastandpunt heeft en zo ja welk (als dit nog niet in de game zit alleszins).

Link to comment
Delen op andere websites

Hier sluit ik mij volkomen bij aan. Zelf maak ik het amper mee dat het camerabeeld op First Person is ingesteld. Ik ben bij GTA ook (en bij de meeste andere games) liever met een Third Person view. Je kan dan al om hoekjes kijken en om je heen kijken zonder dat je bijvoorbeeld beschoten wordt in de dekking.

Ik vind wel dat je dit per individu moet kunnen instellen.

Deze cameraoptie verandering heeft vast te maken met de extra challenge (+ geldbonus) die hierbij zit als je alle heist gedaan hebt in First Person. (Bij Heists)

Edit: Thebig het is wel eerlijker inderdaad.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Eensch

Heb alleen een keer een deathmatch zo gespeeld, dat vond ik wel grappig. (omdat iedereen in hetzelfde schuitje zit.) Maar een race in fv is echt een no go voor mij.

Nu let ik er altijd wat meer op, en ben weg bij dat soort jobs als ik het zie.

Sowieso zou ik graag voor de jobs joinen wat meer opties willen. Dat je bijvoorbeeld kunt zeggen, ik wil een pure melee deathmatch, of een offroad race... dat soort dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...