Jump to content

Gezocht rare cars locaties


joey1802

Recommended Posts

Ik zoek rare cars, kan iemand me helpen waar je rare cars kan vinden?

Zoek al dagen naar bijvoorbeeld de gouden dubsta. Wie weet waar en hoe ik het kan vinden.

Speel op ps4 I-Dutchsurvivor

post-137954-0-39249500-1434037389.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dubsta is al ff gepatched / niet meer idd. Op de PS4 spawnen nog wel eens wat half getunede / gestylde auto's bij LS santos Customs (die onder de brug) . Deze staan tussen het spoor en LSC bij de rood/witte blokken. Welke het is variëert...tijdstippen ook. Inmiddels een garage vol staan met deze gespawnde Sentinels , Ruiners en Bravado Gauntlets in verschillende kleuren (pearlescent, velgen,rollcages, spoilers etc). Leveren tussen de $7000 - $13.000 meen ik op bij verkoop LSC.

Bewerkt: door TinuZzZ72
Link to comment
Delen op andere websites

en ik denk dat bij gta 5 next gen ook nog wel die gang auto's rijden rond grove street. die zijn ook zo tussen de $7000 en $13.000 waard

klopt...m its je maar aan komt rijden in een vergelijkbaar voertuig. Merk de afgelopen dagen ook dat er bij de LSC in de stad zelf ook gewoon deze semi-gestylde wagens staan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel op ps3 dus denk niet dat dat bij mij is. die gang auto's wel en als ik in zo'n auto aan kom zelf is de kans groter dat er 1 rijd. meestal rond schemering dat die beginnen te rijden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...