Jump to content

Fallout 4


MidnightMayhem

Recommended Posts

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    25

  • FlexxNL

    15

  • madviper

    10

  • 3L1077

    9

En hoezo valt Fallout 4 volgens jou tegen? Heeft het te maken met de (tegenvallende) graphics? Of is het toevallig je smaak niet?

Achja, volgens hen zijn de graphics ietwat teruggeschroefd omdat er zovéél features erin zitten, wat ten koste gaat van dat, daar moesten ze naar mijns inziens op bezuinigen. Ik snap Bethesda dan volkomen wel, ik heb liever 'n game waar véél game-modes & features inzitten, dan 'n spel met 'ultra'-graphics waarbij géén zak te doen is. :clown:

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

En hoezo valt Fallout 4 volgens jou tegen? Heeft het te maken met de (tegenvallende) graphics? Of is het toevallig je smaak niet?

Achja, volgens hen zijn de graphics ietwat teruggeschroefd omdat er zovéél features erin zitten, wat ten koste gaat van dat, daar moesten ze naar mijns inziens op bezuinigen. Ik snap Bethesda dan volkomen wel, ik heb liever 'n game waar véél game-modes & features inzitten, dan 'n spel met 'ultra'-graphics waarbij géén zak te doen is. :clown:

Beide wel een beetje. De graphics had ik inderdaad beter verwacht. Daarnaast hou ik niet echt van surrealistische games, dus daar ligt het natuurlijk ook een beetje aan. Een combinatie denk ik.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het net ook eventjes gespeeld. Ben totaal niet enthousiast over deze game, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Het spel loopt in ieder geval niet heel erg soepel hier..

Bedoel je qua FPS?

XBox One komt zelfs een paar keer effectief op 0 fps. Zal het wel eens oppikken tijdens Black Friday/Cyber Monday/Winter Sale. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nou fallout 4 koopt en JC3 vraagt voor kerst heb je ze mischien wel allebij :)

Maar om ontopic teblijven het is echt een hele mooie game.

Je moet echt alles opnieuw gaan maken lijkt wel alles is dood.

Je moet heel veel dingen zoeken en nee dat ligt niet voor de hand zo van daar ligt het ergens je pakt het en klaar.

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb én speel Fallout 4 niet.. Echter, het enige wat me enorm opvalt is dat die 'zombies' nogal hardnekkig zijn én in grote hoeveelheden naar

de speler toekomen. Ik heb eveneens kunnen opmerken dat 't wapen-assortiment best wel gelimiteerd is, hoewel ik dat niet honderd procent

zeker weet..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...