Jump to content

HITMAN Season One


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    87

  • Platypus

    31

  • KoningJesper

    22

  • JasonStatham

    21

Voor de echte hitman fans kun je nu je eigen maatpak kopen bij musterbrand, zie de foto.

Ik heb deze foto hier niet neer gezet om reclame te maken, maar om jullie het model van agent 47 te laten zien. Ziet er al een stuk beter uit dan de 1e versie!

mainbanner78002-22186960.jpg

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dit zegt me eigenlijk helemaal niets.. :7 Ik kon d'r compleet niks eruit halen, maar naar mijn idee lag de nadruk meer op 't grafische gedeelte, dan op

de 'features' wat Hitman te bieden heeft. Trouwens, waarom was die trailer slechts 'n ogenblik lang? Enne, onthoudt dat het in de realiteit allang niet

zo prachtig eruitziet.. Trailers zijn over 't algemeen over-the-top.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat dit mij wel een beetje confused wat betreft de story, het wekt wel een gave indruk en ik geraak nog meer hyped voor dit :cab:

Trouwens, waarom was die trailer slechts 'n ogenblik lang? Enne, onthoudt dat het in de realiteit allang niet zo prachtig eruitziet.. Trailers zijn over 't algemeen over-the-top.. ;)
Dat komt omdat het een teaser is, die zijn bijna altijd heel kort en ze moet je ook alleen maar een klein beetje teasen. En dat lukt in dit geval wel goed bij mij :Y Ik denk dat de ingame-graphics wel degelijk zo mooi zijn hoor.
Link to comment
Delen op andere websites

De indruk die ik krijg van deze teaser is een soort game met discipline. Aan het eind staat ook 'play the beginning', wat mij het idee geeft dat hij op het begin getest word op zijn vaardigheden en daarna weer los mag in de wondere wereld van assassination. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Aan het eind staat ook 'play the beginning', wat mij het idee geeft dat hij op het begin getest word op zijn vaardigheden en daarna weer los mag in de wondere wereld van assassination. :)

Vind ik wel een leuke kijk erop, maar zoals het ernaar uitziet zal je daadwerkelijk het begin van 47' carrière spelen. Dat wil zeggen het moment dat hij gerekruteerd werd door ICA en hij Diana leerde kennen, dat laatste zou een interessant moment moeten zijn :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me zeer interessant, dat hoop ik dat dat t wordt :) Ook de bonus missies met die straaljager zien er vet uit :D Kan niet wachten, is de beta besloten?

de beta is helaas alleen voor wie hem pre-ordered. Máár, het level dat je ziet hebben we sowieso tot onze beschikking, alleen de 6 bonus targets op de bovenste foto hebben we niet (indien je pre-order neemt.)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...