Jump to content

HITMAN Season One


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Ik vind 6/7 (het is nog niet helemaal duidelijk) missies ook een beetje weinig, maar contracts mode, escalation, de challenges en binnenkort ook elusive targets verlengen het plezier aanzienlijk. Ik heb al uren plezier gehaald uit de eerste episode. Als ik ook zoveel plezier uit de komende episodes haal, vind ik het niet zo erg dat er zo weinig missies zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    87

  • Platypus

    31

  • KoningJesper

    22

  • JasonStatham

    21

Dat klopt zeker. Maar na een jaar ben je alle 7 missies ook wel beu denk. 2 missies per update zou het een heel stuk interessanter maken. Helemaal in landen zoals Marokko en Thailand, waar 47 zelden tot nooit is geweest. Elusives interesseren me niet zo, maar ik zal ze toch moeten spelen wil ik een fatsoenlijke suit met silverballer. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn weer wat foto's uitgelekt. Deze keer van Marrakesh! De screens in de spoiler laten zien wat we kunnen verwachten van onze targets in Marokko.

De bankier

SQNfnHK.png

De generaal

QSYbRxb.png

Een elusive target

tjseMz3.png

Link to comment
Delen op andere websites

Mwa, vind het nog wel prima. Je moet uiteraard ook nooit de graphics van de allereerste trailer geloven, dat is alleen maar om de game interessant te maken.

Ben overigens wel erg benieuwd over Marrakesh. Duurt alleen wel lang tot er iets officieel word aangekondigd door IOI, ik hoop niet op een uitstel.. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Potverdikkemedriedubbeltjesnogaantoe, laten we anders even wachten tot de volgende ep. er echt bijna aankomt en officiële materiaal naar buiten wordt gebracht door IOI. Wat een ophef om niks thumbsdown.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb t gevoel dat dit geen definitieve graphics Zijn

er zijn al 2 episodes uit in precies dezelfde graphics :7

Het wordt tijd voor een boost á la GTAV. Net zoals daar met de PS3, naar de PS4 en PC graphics werden verfraaid, moet dat ook met hitman gedaan worden (ook al zijn ze nu al mooi :7 ).

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb t gevoel dat dit geen definitieve graphics Zijn

er zijn al 2 episodes uit in precies dezelfde graphics :7

Nou dan zijn het echt hele matige graphics voor een AAA-game :7
Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel is gewoon veel te vroeg uitgekomen, vooral als je ziet hoe onafgewerkt dit spel is. Het spel zit nog vol bug en glitches, en de framerate is ook niet optimaal. Ik denk dat de volgende episodes wel eens uitgesteld zullen worden, om nog maar te zwijgen over 'elusive targets'.

Ik had liever dat deze game nog een half jaar werd uitgesteld, zodat ze meerdere episodes tegelijkertijd uitbrachten die minder fouten bevatten. Maar ik heb het gevoel dat IO-Interactive onder druk werd gezet door Square Enix.

Edit: Ik lees net dat de eerste 'elusive target' morgen komt.

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...